Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:272278
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Sabalansēta uztura nozīme    5
2.  Uztura bagātinātāji un to nozīme    9
3.  Androgēnie anaboliskie steroīdi un to nozīme    10
4.  12. pamat lietas, kas jāzina, uzsākot nodarbības trenažieru zālē    14
5.  A.Paņina un Al.Paņina uzturs un treniņ programma eksperimenta laikā    16
6.  Secinājumi    21
  Izmantotās literatūras saraksts    22
  Anotācija    23
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Uzturam ir liela nozīme muskuļu masas palielināšanai. Organismam ir nepieciešamas olbaltumvielas, lai atjaunotu muskuļus, ogļhidrāti, lai būtu enerģija un lipīdi, lai nodrošinātu daudzas organisma funkcijas, arī bez vitamīniem un minerālvielām nevar iztikt.
2. Ja cilvēks nespēj uzņemt pietiekami barības vielu ar uzturu, tad laba alternatīva ir uztura bagātinātāji. Ir ļoti daudz un dažādi uztura bagātinātāji. Tajos ir tādas pašas uzturvielas kā parastā uzturā, bet uztura bagātinātāji nevar aizvietot ēdienreizi.
3. Ir ļoti daudz androgēno anabolisko steroīdu, katram ir savas specifiskas īpašības, bet pateicoties steroīdiem, var sasniegt ievērojamus rezultātus. Steroīdiem ir daudz labu īpašību, bet ir arī nevēlamās blakusparādības. Visbiežāk izplatītās blakusparādības ir – pumpas, aknu un nieru problēmas un šķidruma aizture audos.
4. Gēnu dopings ir ļoti jauns veids kā uzlabot sportisku sniegumu. Šis dopings ir dārgs, bet rezultāti ir iespaidīgi. Nekas tāds nav panākams ar steroīdiem. Mēs uzskatam, ka šis veids nākotnē būs ļoti izplatīts.
5. Eksperimenta laikā mēs secinājām, ka ir grūti pieturēties pie viena ēšanas plāna. Ir reizes, kad negribas ēst, bet ir jāēd. Ir vajadzīga liela disciplīna, lai visu laiku pieturētos pie viena plāna. Ātri apnīk vienveidīgais uzturs, un tad apetīte vairs nav tik liela un negribas ēst, vai ēst saldumus.
6. Treniņā ir vajadzīgs liels gribasspēks, jo bieži vien ir liels nogurums un negribas nemaz iet uz treniņu, bet tas vienkārši ir jādara. Ir daudz vieglāk sevi piespiest iet uz treniņu, ja ir motivācija.
7. Mūsu spēka rādītāji ievērojami ir pieauguši. Tas ir izskaidrojams ar to, ka ir apgūta pareiza vingrinājumu tehnika, kas ļauj pacelt lielāku svaru. Bet rezultāti nav pilnīgi objektīvi, jo bija izlaists kāds treniņš, un ne vienmēr uzņemtas vajadzīgās uzturvielas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sportiskas formas uzlabošanas iespējas ar treniņprogrammas palīdzību”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/272278

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties