Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,99
Ietaupījums:
1,33 (19%)
Cena ar atlaidi*:
5,66
Pirkt
Identifikators:589133
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pirms bērniņa ieņemšanas gan topošajai māmiņai, gan tētim ieteicams aiziet pārbaudīt veselību. Abiem kopā aiziet pie ginekologa, kurš ieteiks padomus, kā sagatavoties gaidāmajām pārmaiņām. Topošajiem vecākiem vajadzētu padomāt par veselīgāku dzīvesveidu. Divus līdz trīs mēnešus pirms mazā brīnuma ieņemšanas vajadzētu atmest smēķēšanu, alkohola lietošanu, nemaz nerunājot par narkotikām. Arī gaidot bērniņu jāizvairās no lieka stresa, nervozitātes un pārdzīvojumiem. Censties, lai ģimenē valda mīlestība, miers un saticība. Fiziski veselām sievietēm ir vieglāk iznēsāt bērnu, nepieņemties svarā pāri normai, viņām organisms ir labāk apgādāts ar skābekli, bērni ir veselīgāki. Tāpēc daudzas sievietes grūtniecības laikā nodarbojas ar sportu. Galvenais ir atcerēties, ka grūtniecības laiks nav piemērots rekordu sasniegšanai, nevajadzētu krasi mainīt pierasto sporta veidu, jākonsultējas ar ārstu. Ja esat aktīvi nodarbojušās ar sportu pirms grūtniecības, tad varat turpināt, tikai parasto slodzi ir jāsamazina apmēram līdz 70%. Ja sports nebija Jūsu dzīves sastāvdaļa, tad grūtniecības laiks nav labākais, kad būtu jāsāk aktīvi nodarboties. Jums vajag vairāk staigāt, pavadīt laiku svaigā gaisā, varat apmeklēt speciālas nodarbības grūtniecēm, kurās sievietes mācās atslābināties, nedaudz staipās. Ir arī speciāli izstrādāti kompleksi grūtniecēm, kurus viņas var veikt mājās (obligāti pēc ārsta konsultācijas). Vitamīnus un citas nepieciešamās minerālvielas, piemēram, kalciju un folijskābi, ir vēlams sākt lietot jau pirms grūtniecības iestāšanās (apmēram 3 mēnešus), ja neesat to darījusi, tad sāciet lietot pēc iespējas ātrāk. Grūtniecība ir labs laiks lai sāktu domāt par to, ko tad īsti mēs ēdam un mainīt savus sliktos paradumus uz labiem un veselīgiem. Pareizs ēdiens līdzēs Jums iznēsāt veselu bērnu, nepieņemties svarā, labāk pašai justies. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Māmiņas rokasgrāmata (līdz bērniņa gada vecumam)”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/589133

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties