Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,76 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,23
Pirkt
Identifikators:940664
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Abstract    2
  Ievads    4
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Superkompensācija    5
1.2.  Atjaunošanās periods    5
1.3.  Atjaunošanās procesu stimulācija    6
1.4.  Organisma autjaunošanas metodes    6
1.5.  Atjaunošanās procesā izmantojamās fizikālās terapijas metodes    7
2.  Praktiskā daļa    11
2.1.  Intervijas    11
  Intervija nr.1    11
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

1.5.Atjaunošanās procesā izmantojamās fizikālās terapijas metodes
Mūsdienās atjaunošanās procesu stimulācijai tiek izmantotas dažādas fizikālās terapijas procedūras:
1. Pirts procedūŗas - sauna, infrasarkanās kabīnes, hamams, tvaika kapsulas;
2. Aukstuma procedūras - ledus vanna, kriosaunas, manžetes ar krio efektu, aparāts “Game ready”;
3. Vannas, ūdens procedūras - pērļu vannas, zemūdens masāža, šarko duša, sērūdeņraža vannas, baseins;
4. Masāža - vispārējā, punktu, banku, vakuuma, reflektoro zonu masāža, manuālā limfodrenāža;
5. Mainīgā spiediena terapija - mehāniskā limfodrenāža “Gaisa zābaki” un mainīgā spiediena terapijas ierīce Vacustyler.
1.5.att Gaisa zābaki (Instagram vietne “ntrecovery” profils,bildē Dveins Veids)

Pirts procedūras ir saistītas ar treniņu režīmu. Pirms pirts apmeklējuma jāņem vērā treniņu slodze ne tikai attiecīgajā dienā, bet arī nākamajās dienās. Ja pirts dienā nav paredzēts treniņš, bet tas ir nākamajā dienā, nav vēlams pavadīt pārāk ilgu laiku karstumā. 10 - 12 minūtes ir pietiekami. Ja dienā ir bijuši treniņi, tad pirts apmeklējuma laiku saīsina līdz 8 - 10 minūtēm. Ja treniņš paredzēts pēc diennakts vai vairāk, tad var palielināt pirts slodzi. Pirtī nekad nevajadzētu doties pēc augstas intensitātes treniņiem. Saunās pavadot 8 - 10 minūtes, ķermenis gūst vislabāko efektu. Palielinās muskuļu spēks, kustību precizitāte, ātrums un izturība. Paātrinās organisma funkciju atjaunošanās pēc fiziskas pārslodzes.
Ilgstoša uzturēšanās karstā pirtī spēcīgās iedarbības dēļ slodzes ziņā būtu jāpielīdzina vienam treniņam.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,91 €
Materiālu komplekts Nr. 1372942
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Atjaunošanās procesu stimulācija pēc sporta slodzēm”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/940664

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties