Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,45 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,54
Pirkt
Identifikators:115039
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Dž. Djūijs - ideja par skolēnu radošās darbības izmantošanu ar problēmuzdevumu formulēšanas un aktivizēšanas palīdzību.
Galvenie psiholoģiskie nosacījumi :
problēmsituācijām jāatbilst zināšanu sistēmas formēšanas mērķiem;
problēmsituācijām jāatbilst skolēnu izziņas spējām;
problēmsituācijām jāizsauc patstāvīgu izziņas darbību un aktivitāti.
Problēmas jēdziens mācībās
Mācību problēma ir praktiskās un teorētiskās grūtības kur skolēns cenšas pārvarēt grūtības tādējādi iegūstot jaunas zināšanas un jaunu pieredzi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,95 €
Materiālu komplekts Nr. 1123405
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vincents Okoņs un Mirza Mahmutovs. Problēmmācības un to izpratne”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/115039

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties