Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:166528
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums...
• Apmeklējot ēdināšanas uzņēmumu, viesis vēlēsies ne tikai ēdienus un dzērienus, bet arī piedzīvojumus un pārsteigumus.
• Uzņēmumam lojāli viesi veidojas ilglaicīgas sadarbības rezultātā. Katrs nepatīkams sīkums var būt izšķirošs, lai viesi aizietu pie konkurenta.
• Ēdienkartēs ir jāveido unikāls, tikai uzņēmumam raksturīgs piedāvājums, nevis jāapkopo blakus esošo uzņēmumu ēdienkartes.
• Jārada gaisotne, kas liks justies labi un radīs vēlmi atgriezties.
• Pieturēties pie kopējā stila, sākot ar izkārtni pie durvīm, beidzot ar ēdienu un dzērienu pasniegšanu.
• Apkalpošana orientēta uz viesiem, piemērojoties katrai mērķa grupai.
• Interjerā jāpiedomā par latvisko gaumi, mūsu dabas motīviem un rakstu ornamentiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesmīlība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/166528

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties