Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,36 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,63
Pirkt
Identifikators:786107
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The Coca Cola Company mārketinga mērķi
Kompānijas mērķis ir lietot tās vērtības – preču zīmi, finansiālo stabilitāti, nesalīdzināmo izplatīšanas sistēmu, stipru uzticēšanos - kļūt vēl konkurētspējīgākai, paātrināt izaugsmes tempu, kas rada uzņēmuma vērtības pieaugumu.
Katru dienu tirgū fokusēties ar uzdevumu izpildīšanu
Ražot dzērienus, kuri apmierina un pilnībā atbilst cilvēku vēlmēm.

Sociālās akcijas
2004. gada The Coca Cola Company sniedz palīdzību cunami upuriem Indonēzijā, Taizemē un Maldīvijā
2007. gada Meksikā pēc plūdiem sniedz finansiālu atbalstu un medicīnas preparātus cietušajiem
Coca cola ziedo vairāk kā $ 2 miljonus, lai glābtu baltos lāčus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmums "The Coca Cola Company"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/786107

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties