Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:992253
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

2.1. O!Karte pret Zelta Zivtiņu jeb reklāmu kari Latvijā.
Reklāma nav pieļaujama, jo reklāmā ir noniecināta firma, un pārkāptas „Reklāmas likums” 4.panta otrās daļas 5.punktā ir noteiktās prasības, ka ir aizliegts nomelnot, noniecināt vai izsmiet citu personu, tās darbību, nosaukumu (firmu), preces vai pakalpojumus, preču zīmes.
Kā arī reklāmas vēstījums ir nepilnīgs, neskaidrs, viegli pārprotams un var maldināt patērētājus, kā tas noteikts „Reklāmas likuma” 8.pantā.

2.2. Reklāma Adidas vs Nike.
Pēc principa, ir pieļaujams, vienīgais jautājums, cik ētiski tas ir. Daļa patērētāju, kas valkās Nike apavus, un daļa kas valkās Adidas paliks pie Adidas apaviem, kā arī ir sporta veidi, kur Nike firmas apavus nav iespējams pielietot, toties ir iespējams pielietot Adidas apavus un otrādi.
Kaut kādā mērā ir pārkāptas „Reklāmas likuma” 8.panta prasības, reklāma ir nepilnīga, nav paskaidrots apavu lietošana konkrētāk, pēc redzētās reklāmas varam noprast, ka Nike apavi ir domāti tikai skriešanai, bet Adidas apavi, lai pārvietotu smagumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1350540
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties