Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:643757
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Preču un pakalpojumu mārketinga atšķirības
Pakalpojums ir netaustāms, sarežģītāks, grūtāk aprakstāms, tam nav krāsas, smaržas vai formas. Pakalpojums nav atdalāms no pakalpojuma sniedzēja, tas nav saglabājams. Pakalpojums ir grūti standartizējams. Pakalpojuma sniegšanā vienlīdz svarīgs ir gan process, gan rezultāts.
Taustāmai precei ir krāsa, smarža un forma, to var aptaustīt, uzlaikot vai nogaršot, tā ir iepriekš pārbaudīta un apskatāma.

Mārketinga mix elementi
Mārketinga mix – izpētes, analīzes un plānošanas metode.
Mārketinga mix elementi, kurus sauc arī par “P” principiem – paraugs vai instrukcija darbā, kas kalpo kā plānošanai nepieciešami konkrēti pieturas punkti, struktūra vai principi. Tie ir:
Produkts, prece (product);
Vieta (place);
Cena (price);
Virzīšana, veicināšana (promotion);
Cilvēki (people).

PRODUKTS (product)
Produkta analīzes mērķis – noteikt produkta raksturlielumus un pozicionēt to pārdošanai noteiktos tirgus segmentos.
Produktu analizē pēc tā:
Tehniskajiem parametriem;
Pielietošanas;
Ražošanas specifikas;
Pārdošanas nosacījumiem;
Iepakojuma;
Emocionālajām asociācijām.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties