Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,33 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,66
Pirkt
Identifikators:203731
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Elektroniskā komercija jeb E-komercija ir preču un pakalpojumu tirdzniecība, izmantojot datortīklus.

E-komercijas attīstība
Līdz ar vispasaules tīmekļa (WWW) izveidi sāka parādīties arī pirmās mājas lapas. Pirmie komersanti, kuri apjauta vispasaules tīmekļa potenciālu sāka veidot savu uzņēmumu mājas lapas. Pamazām uzņēmumi paplašināja informācijas klāstu, īsajiem aprakstiem un kontaktinformācijai pievienojot arī pamatinformāciju ar piedāvātajām precēm un sniegtajiem pakalpojumiem.

E-komercijas priekšrocības
Nav nepieciešams ieguldīt līdzekļus tipogrāfiskas versijas drukāšanai;
Nav nepieciešams veikt kataloga piegādi klientam, jo klients pats var sameklēt šo informāciju Internetā
Nepieciešamības gadījumā informāciju katalogā var ātri un ērti izmainīt.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Elektroniskā komercija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/203731

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties