Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,70 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,29
Pirkt
Identifikators:289351
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Latvijas reklāmas tirgus    4
  Latvijas Reklāmas asociācija un lielākas reklāmas aģentūras    4
  Reklāmas tirgus attīstību ietekmejošie faktori    7
  Reklāmas tirgus attīstības dinamika    9
  Reklāmas tirgū visvairāk reklāmētās organizācijas    13
  Baltijas reklāmas tirgus un Latvijas dalība tajā    15
  Starptautiskais Baltijas reklāmas festivāls Golden Hammer un starptautiskā reklāmas izstāde    18
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izrietot no iepriekš veiktajiem pētījumiem var secināt, ka reklāmas tirgus attīstās. Vislielāko pieaugumu no 2005. gada katru gadu gūst interneta reklāma, jo spriežot pēc mūsu šī brīža situācijas valstī un vispār kopumā interneta biznesa attīstās un cilvēki visu vajadzīgo informāciju iegūst no interneta, tādējādi atsakoties no preses izdevumiem, kas būtiski atvieglo finanses.
Spriežot pēc datiem vislabāk attīstās un gūst ienākumus interneta bizness, kino un vide. Manuprāt, šie reklāmas veidi nes peļņu un ir rentabli tādēļ, ka neprasa lielus līdzekļus no iedzīvotājiem. Interneta reklāma ir parocīga, jo iedzīvotājam, izmantojot internetu, izlec reklāma, kuru viņam ir iespēja lasīt, vai nelasīt. Ir izvēles iespēja.
Savukārt zaudējumus gūst žurnāli un avīzes, jo visu izplatīto informāciju, kas atrodama žurnālos un laikrakstos, ir iespējams iegūt internetā vai televīzijā un nav jāiegādājas laikraksti. Tādēļ šis mēdiju veids sāk zaudēt savu peļņu. Pateicoties arī tam, ka šobrīd valstī ir krīze.
Latvijā ar reklāmas organizācijas jautājumiem nodarbojas daudz firmu – reklāmas aģentūras, kā arī paši reklāmdevēji, kuri izmanto profesionālu aģentūru pakalpojumus.
Pateicoties izveidotajai pētniecībai un tās darbībai Latvijā, regulāri var tikt saņemta reāla un pilnvērtīga informācija par esošo situāciju reklāmā un reklāmas tirgū kopumā, kas ļauj spriest par šīs relatīvi jaunās nozares attīstību noteiktajos laika periodos un noteiktā griezumā.
Šobrīd jau var runāt par to, ka gan vietējie ražotāji, gan ārvalstu kompānijas, kas ienāk un sāk reklamēties Baltijas valstīs, šo tirgu uztver kā vienotu, lai gan katras valsts patērētājiem ir atšķirīgs viedoklis un uztvere pret vienu un to pašu reklāmu. Tādējādi, lai kļūtu par spēcīgākiem savā nozarē, pēdējā laikā ir vērojama reklāmas aģentūru kompāniju apvienošanās un notiek investīcijas vienotā kompānijas atpazīstamībā un imidžā. Klienti, kuriem biznesa reģions ir Baltija, ir vairāk orientēti uz vienota tēla radīšanu ar dažādu mediju starpniecību .
Reklāmas nozare Latvijā nevarētu sekmīgi attīstīties bez speciālajiem pasākumiem, kuri dod iespēju reklāmas profesionāliem sevi paradīt, bet reklāmdevējiem gūt iespējami plašu priekšstatu par iespējām reklamēt savas preces vai pakalpojumus.
Pēc manām domām, kaut gan patērētāju pieprasījums pēc informācijas par jaunām precēm un pakalpojumiem pieaug, līdz ar to reklāmdevēji apmierina šo pieprasījumu, palielinot reklāmas apjomus masu medijos, tas nenozīmē, ka reklāmas apjoms būs proporcionāls atdevei no tā, t.i., auditorijas atsaucībai pret reklāmām. Rodas jautājums, kā var palielināt auditorijas, t.i., potenciālu patērētāju, atsaucību pret reklāmu.
Par reklāmas kvalitāti Latvijā var spriest pēc ikgadēja Starptautiskais Baltijas reklāmas festivāla “Golden Hammer”, kurš bija dibināts 1993.gadā. Neskatoties uz to, ka Latvijā pastāv ļoti daudz diezgan labu reklāmas aģentūru, galvenās balvas festivālā tiek piešķirtas ārzemju uzņēmumiem. Tas liecina par to, kā daudzums vēl nav tas svarīgais, ir jādomā par kvalitāti. Bez tam pasaulē ir zināmi daudzi tāda paša mēroga festivāli, kuros varētu piedalīties Latvijas reklāmdevēji: Cannes Lions, Moscow International Advertising Festival, Golden Wolf un daudzi citi.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „"Werb" mārketinga izpēte”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/289351

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties