Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,10 (17%)
Cena ar atlaidi*:
5,39
Pirkt
Identifikators:176735
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Netīrā veļa tiek uzskaitīta un piegādāta SIA „Tīrības nams”, no kura veļa tiek iegūta izgludināta un jau iepakota, līdz ar to viesu namam nav atsevišķas veļas mājas un algotu darbinieku tajā.
Tīrīšanai izmantotie līdzekļi ir profesionāli, ar augstu efektivitātes līmeni un atbilst higiēnas prasībām, darbiniekam tiek nodrošināti darba aizsardzības līdzekļi – cimdi un elpceļu aizsargi.
Telpu iekārtojums no tīrīšanas viedokļa ir vienkāršs un viegli uzkopjams.
Katrai tīrīšanas virsmai tiek nodrošināti atbilstoši tīrāmie līdzekļi un darbarīki, kā arī tehnoloģiskā iekārta.

8. PĀRĒJIE VIESU NAMĀ ESOŠIE DIENESTI
Atsevišķa semināru centra dienesta viesu namā nav – uzņēmums nepiedāvā rīkot seminārus vai konferences, tomēr viesu nama kafejnīcā ir iespēja rīkot zviedru galdus, svinību galdus vai nelielus banketus. Par to iepriekš ir jāziņo viesu nama vadībai, zvanot uz viesu nama numuru, sūtot pieteikumu uz e – pasta adresi vai ierodoties personīgi un visu pārrunājot. Tiek pārrunāts svinību norises laiks, datums, cilvēku daudzums, galda klājums, galdu izkārtojums, apkalpošanas veids un ēdienkarte – to visu iepriekš apspriež un saskaņo. Svinību pieteicējs atstāj savu vizītkarti vai kādu citu informāciju par sevi, kā arī telefona numuru, lai iepriekš varētu sazināties un vēlreiz visu apstiprināt.
Tālāk viesu nama darbinieki un ēdienu – dzērienu dienests organizē darbu, lai uz konkrēto dienu būtu viss nepieciešamais un svinību rīkotājam vēlamais.
Par samaksu vienojas jau iepriekš – ja svinībām ir nepieciešams iegādāties vairāk līdzekļu, tad daļa summas ir jāiemaksā jau iepriekš. Turklāt maksāt var arī ar pārskaitījumu.


Kā vēl viens nozīmīgs dienests minams tehniskais dienests, kurā ir viens darbinieks, kas nodrošina, lai tiktu novērstas tehniskās problēmas gan virtuvē, gan viesu numuriņos, gan bārā un tirdzniecības zālē, tātad – visā viesu namā. Ja tehniskie bojājumi ir lieli, tad tiek saukts atbilstošās firmas pārstāvis – profesionāls tehniķis, kas tūlītēji nosaka bojājumus un to novēršanas iespējas.
Tā kā tehniskajā dienestā ir tikai viens darbinieks, tad nav nepieciešams veidot speciālu darba grafiku – darbs tiek saplānots un realizēts, vienojoties un iegūstot informāciju no pārējiem viesu nama dienestiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcu prakse viesu namā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/176735

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties