Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
1,04 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,45
Pirkt
Identifikators:791692
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2014.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS JOMAS RAKSTUROJUMS    3
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas raksturojums un regulējums atbilstoši LR likumdošanai u.c. nozari regulējošiem dokumentiem    3
1.2.  Darbības jomas raksturojums, izmantojot LR CSP informāciju un datus    7
2.  UZŅĒMUMĀ ĀRĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS    9
2.1.  Uzņēmuma ārējās makrovides raksturojums un būtiskāko tendenču analīze    9
2.2.  Uzņēmuma iekšējās makrovide raksturojums un būtiskāko tendenču analīze    10
3.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS    12
3.1.  Uzņēmuma pārvaldības procesu raksturojums    12
3.2.  Uzņēmuma politika    15
3.3.  Uzņēmuma darbības plānošanas process un saturs    16
4.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA PLĀNA UN MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSA ANALĪZE    18
4.1.  Mārketinga stratēģiskā analīze un plānošana uzņēmumā    18
4.2.  Mārketinga pasākumu un budžeta plānošana uzņēmumā    20
4.3.  Uzņēmuma pakalpojumu sortiments    21
4.4.  Cenu stratēģija un politika uzņēmumā    24
4.5.  Uzņēmuma pakalpojumu noieta un kanālu organizācija    24
4.6.  Mārketinga komunikācijas instrumentu pielietojums uzņēmumā    25
4.7.  Klienti un attiecību veidošana ar tiem    26
  SECINĀJUMI UN IETEIKUMI    32
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    34
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN IETEIKUMI
Secinājumi:
1. Prakses laikā analizējot SIA „Sabina-S” dokumentāciju, kā arī darbības procesu, autore secināja, kā uzņēmums ievēro visas likumdošanas prasības.
2. 2013. gadā ir vērojams klientu skaita pieaugums Latvijas viesnīcās un tā ir pozitīva tendence, kas norāda uz viesnīcu nozares pievilcīgumu. Līdz ar to, autore prognozē, ka šī tendence tiks vērojama arī 2014. gadā, jo Latvija tagad ir Eirozonas dalībniece un tas pozitīvi ietekmēs uz ārzemju ceļotāju robežšķērsojumu skaita dinamiku 2014. gadā.
3. Augsti vērtējams uzņēmuma SIA Sabina-S viesu skaita pieaugums 2013. gadā, gan runājot par ārzemju tūristiem, gan par Latvijas iedzīvotājiem. Tāpēc, uzņēmums SIA Sabina-S augsti novērtē turpmākās attīstības perspektīvas Latvijas tirgū.
4. Uzņēmuma SIA Sabina-S līderība ir vērsta uz konstruktīvām vai adaptīvām pārmaiņām, novatorismu. Uzņēmuma vadītājs izmanto atlīdzības varas veidu. Šīs varas avots ir iespējas nodrošināt citiem vēlamā rezultāta sasniegšanu vai apbalvošanu – nodrošināt konkrēto darbu, uzticēt lielu atbildību tml.
5. Uzņēmuma vadītājs izmanto demokrātisko pārvaldes stilu, kas iekļauj sevī tādu pārvaldes paņēmienu kopumu un vadītāja uzvedības manieri, kas ir izveidoti uz vienvadības principa.
6. Uzņēmuma misija ir kvalitatīvas atpūtas nodrošinājums tūristiem no Latvijas un no ārzemes valstīm. Sabina-S klienti ir dažāda vecuma un sociāla statusa cilvēki, kuriem ir nepieciešama kvalitatīva atpūta.
7. SIA Sabina-S kopplāns sadalās atsevišķos jeb parciālos plānos. Uzņēmuma parciālie plāni iedalās — pārdošanas, ražošanas, finansu un sagādes plānos. Katrs no tiem savukārt tiek konkretizēts vai papildināts ar apakšplāniem.
8. Uzņēmuma SIA Sabina-S SVID matrica norāda, ka uzņēmumam jāizmanto attīstības stratēģija W-O (weaknesses and opportunities), jeb vājās puses un iespējas. Šī stratēģija ļaus uzņēmumam SIA Sabina-S izmantot tirgus iespējas draudu un trūkumu novēršanai.
9. Analizējot aptaujas datu rezultāti ir jāpievērš uzmanību sekojošiem svarīgākiem datu rezultātiem: lielākais respondentu skaits uzskata, ka restorānam ir pietiekami augsts apkalpošanas līmenis; restorānam ir ļoti nepieciešami paplašināt ēdienu un pakalpojumu klāstu; restorāna Sabina-S darbinieku kompetence ir augstā līmenī, bet, lai pilnveidotu klientu apkalpošanas procesu uzņēmumam ir jāsamazina esošas preču cenas, jāpalielina akciju intensitāte un jāpaplašina filiāļu tīkls.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīca "Sabina-S"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/791692

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties