Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,90 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,09
Pirkt
Identifikators:467214
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārīgās ziņas par uzņēmumu    4
2.  Personāls    6
3.  Vadības darba plānošana    10
4.  Kvalitātes standarti    13
5.  Mārketinga pasākumi    15
6.  Sadarbība ar citiem uzņēmumiem un organizācijām    17
7.  Finanšu vadība    19
  Secinājumi    22
  Pielikums    23
Darba fragmentsAizvērt

Personāla izmaksu kalkulācija
Darba samaksa + sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas.
Darba samaksu aprēķina pēc nostrādātā stundu skaita X stundas likme.

Secinājumi
• Viesnīcu finansu analīze un plānošana ir sarežģīts un laikietilpīgs process.
• Finanšu pārskati ir nepieciešami, lai sniegtu informāciju par uzņēmuma finansiālo stāvokli un novērtētu tā darbību.
• Uņēmumam ir ļoti svarīgi pareizi visu aprēķināt un izvērtēt, lai piesaistītu klientus viesnīcai par atbilstošām cenām sezonas un nesezonas laikā, tādā veidā gūstot pēc iespējas lielāku peļņu.

SECINĀJUMI, PRIEKŠLIKUMI
• SIA „Kolonna Hotel Cēsis” atrodas Cēsu pilsētas centrā, tādēļ to ir viegli sasniegt un pamanīt, kā arī tā ir ķēžu viesnīcas KOLONNA HOTEL GROUP tīklā, kas nodrošina noteiktu kvalitāti un atpazīstamību.
• Viesnīcas vadītāja ir zinoša, kas spēj saplānot savu darbu un vadīt viesnīcu atbilstoši tās standartam, kā arī ir prasīga pret sevi un darbiniekiem, tāpēc visi strādā apzinīgi un izpilda savus darba pienākumus.
• Ēdināšanas pakalpojumus viesnīcai piedāvā cits uzņēmums, bet lai nodrošinātu maksimāli kvalitatīvu servisu jābūt nepārtrauktai informācijas apmaiņai starp uzņēmumiem, kā arī vadītāju sadarbībai.
• SIA „Kolonna Hotel Cēsis” labāk meklē sadarbības partnerus, lai piesaistītu klientus, piedāvājot tiem viesnīcas pakalpojums par zemākām cenām, nekā izvietojot dažādas reklāmas, kas neatmaksājas, tādēļ būtu lietderīgi prasīt kāda speciālista viedokli, lai reklamēšanās palīdzētu gūt lielākus ienākumus.
• Viesnīcas pakalpojumiem ir sezonāls raksturs, kuriem jāpielāgojas un jācenšas piesaistīt pēc iespējas vairāk klientus veidojot akcijas piedāvājot klientiem atlaides, kuru apmērs ir atkarīgs no viesnīcas tā brīža noslogojuma.
• Ja viesnīca ieviestu ISO 9001 kvalitātes vadības sistēmu, tā varētu paaugstināt savu pakalpojumu kvalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vadības prakse viesnīcā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/467214

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties