3.1. Prakses darba analīze un studentu pašvērtējums
Kopumā praktikante ir apmierināta ar prakses laikā sev uzticēto un paveikto darbu, prakses vieta šķita interesanta un aktīva. Viss redzētais un darītais likās aizraujošs un interesants. Darba pienākumi bija daudzveidīgi, kas neradīja garlaicību un neieinteresētību.
Praktikante uzskata, ka kolektīvā iekļāvās labi. Četru nedēļu laikā neradās konflikti ar prakses vadītāju. Veiksmīgi izdevās nodibināt kontaktus ar prakses vadītāju un kolēģiem, kas, pēc studentes domām, ir svarīgs aspekts ikdienā, darbavietā. Studente iemācījās arī plānot savu laiku, lai paspētu paveikt uzticētos darbus. Studentei prakses laikā arī izveidojās priekšstats, kā notiek semināri – sadarbība ar klientiem.
Studiju laikā apgūtās teorētiskās zināšana varēja veiksmīgi pielietot arī prakses laikā. Zināšanas par verbālo un neverbālo komunikāciju, argumentācijas teorijām, pārliecinošo komunikāciju palīdzēja veidot priekšstatu, kā veidot produktīvas sarunas ar klientiem.
Tā kā augstskolas ietvaros (lekcijas laikā) ļoti būtisku lomu ieņem individualitāte un uzstāšanās auditorijas priekšā, prakses laikā tas bija svarīgi, jo semināru laikā kā vadītāja asistenta palīgam tas bija nepieciešams. Uztraukums, kas rodas uzstājoties auditorijas priekšā nebija.
Pēc praktikantes domām liels mīnuss ir tam, ka nav izcilas zināšanas un praktiskas iemaņas ar tādām programmām kā Corel Draw, Adobe Ilustrators, Adobe Photoshop, kuras ir būtiskas reklāmas jomā.
…