Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,68 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,31
Pirkt
Identifikators:308520
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SIA LODE uzņēmuma vispārīgais raksturojums    3
1.1.  SIA LODE konkurenti    6
1.2.  SIA LODE lielākie klienti    7
2.  SIA LODE struktūrvienības darbības jomas raksturojums    8
2.1.  SIA LODE iekšējās komunikācijas sistēma    8
2.2.  Uzņēmuma struktūra    9
2.2.  Reklāmas aktivitātes    11
3.  Prakses laikā īstenoto darbu un projektu apraksts    13
3.1.  Prakses darba analīze un studentu pašvērtējums    14
  Pielikums    16
Darba fragmentsAizvērt

3.1. Prakses darba analīze un studentu pašvērtējums
Kopumā praktikante ir apmierināta ar prakses laikā sev uzticēto un paveikto darbu, prakses vieta šķita interesanta un aktīva. Viss redzētais un darītais likās aizraujošs un interesants. Darba pienākumi bija daudzveidīgi, kas neradīja garlaicību un neieinteresētību.
Praktikante uzskata, ka kolektīvā iekļāvās labi. Četru nedēļu laikā neradās konflikti ar prakses vadītāju. Veiksmīgi izdevās nodibināt kontaktus ar prakses vadītāju un kolēģiem, kas, pēc studentes domām, ir svarīgs aspekts ikdienā, darbavietā. Studente iemācījās arī plānot savu laiku, lai paspētu paveikt uzticētos darbus. Studentei prakses laikā arī izveidojās priekšstats, kā notiek semināri – sadarbība ar klientiem.
Studiju laikā apgūtās teorētiskās zināšana varēja veiksmīgi pielietot arī prakses laikā. Zināšanas par verbālo un neverbālo komunikāciju, argumentācijas teorijām, pārliecinošo komunikāciju palīdzēja veidot priekšstatu, kā veidot produktīvas sarunas ar klientiem.
Tā kā augstskolas ietvaros (lekcijas laikā) ļoti būtisku lomu ieņem individualitāte un uzstāšanās auditorijas priekšā, prakses laikā tas bija svarīgi, jo semināru laikā kā vadītāja asistenta palīgam tas bija nepieciešams. Uztraukums, kas rodas uzstājoties auditorijas priekšā nebija.
Pēc praktikantes domām liels mīnuss ir tam, ka nav izcilas zināšanas un praktiskas iemaņas ar tādām programmām kā Corel Draw, Adobe Ilustrators, Adobe Photoshop, kuras ir būtiskas reklāmas jomā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmums SIA "X"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/308520

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties