Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,99 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,50
Pirkt
Identifikators:348215
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2012.g. - 2018.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma nozares raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas apraksts    5
1.2.  Nozares attīstības tempu raksturojums    5
2.  Uzņēmuma tirgus nišas raksturojums    7
2.1.  Patērētāji, vajadzības, pieprasījums    7
2.2.  Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi    8
3.  Uzņēmuma tirgus aktivitāšu raksturojums    11
3.1.  Produkta apraksts    11
3.2.  Cenas no tirgus viedokļa    11
3.3.  Mārketinga komunikācija    12
3.4.  Pakalpojumu sadales un realizācijas varianti    13
4.  Uzņēmuma mārketinga problēmu raksturojums un nepieciešamās izmaiņas    15
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
  Pielikumi    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Auto remonta un apkopes nozarē Latvijā ir ļoti liela konkurence, ko veido lielais pakalpojumu sniedzēju skaits.
2. “AutoSpa” ir savs pastāvīgo klientu loks, jo serviss darbojas jau vairāk kā sešus gadus.
3. Autoserviss nodrošina pilnu pakalpojumu servisu, ne tikai auto remontu, bet arī nepieciešamo auto rezerves daļu sagādi, atbilstoši klienta vēlmēm un vajadzībām.
4. Uzņēmuma klientiem ļoti svarīga ir veikto pakalpojumu izpildes kvalitāte.
5. Lielās konkurences dēļ, uzņēmumam nepārtraukti ir jāspēj uzlabot un pilnveidot savas serviss, lai apmierinātu visas klientu vēlmes.
6. Uzņēmuma “AutoSpa” cenas ir vidējā cenu līmenī, atbilstoši klientu maksātspējai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma - autoservisa - "AutoSpa" tirgus izpēte”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/348215

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties