Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:727436
 
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss, darbības virzieni un struktūrvienības    3
2.  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko sakaru vadības organizacija (t.sk. saturs, struktūras, vadītāja darbs un pienākumi)    5
3.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās sadarbības veidi un partneri    6
4.  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko sakaru vadības sociālās un kultūras īpatnības    8
5.  Uzņēmuma starptautiskās finanšu (t.sk. valūtas) un kapitāla veidošanas un izmantošanas procesi un pārvalde    10
6.  Uzņēmuma starptautiskās tirgus/darbības stratēģijas (t.sk. tirdzniecības operācijas, tirgvedība, darījumi un līgumi)    12
7.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās attiecības (t.sk. reģionālās – Baltijas jūras reģionā, ES, Krievija un NVS)    14
  Uzņēmuma starptautisko ekonomisko attiecību, darbības un vadības organizācijas kopvērtējums    16
Darba fragmentsAizvērt

UZŅĒMUMA STARPTAUTISKO EKONOMISKO ATTIECĪBU, DARBĪBAS UN VADĪBAS ORGANIZĀCIJAS KOPVĒRTĒJUMS
SIA „New Rosme” ir uz eksportu vērsts uzņēmums, kurš pamatā darbojas Krievijas tirgus virzienā, taču daļa produkcijas tiek eksportēta arī uz citām pasaules valstīm. Uzņēmumam ir gan starptautiski sakari piegāde jomā, gan izveidojusies starptautiska organizācijas struktūra, tā kā mātes uzņēmums atrodas Zviedrijā, bet meitas uzņēmumi – Igaunijā, Baltkrievijā un Krievijā.
Uzņēmuma struktūra vērtējama pozitīvi, jo kapitāls tiek sadalīts vairākiem uzņēmumiem, un veikala tīkla vadības „Linette” atrašanās tuvāk klientiem kā arī Krievijas mārketinga kompānijas atrašanās tuvāk klientiem atvieglo uzņēmuma darbu un padara to efektīvāku, tā kā komunikācija nav tik ļoti centralizēta, kas bieži kavē vienkāršas uzņēmuma funkcijas. Vadības kontrole ir pietiekošā līmenī un netraucē uzņēmumam operatīvi funkcionēt.
Arī uzņēmuma mārketinga aktivitātes, kas vērstas uz tirgus paplašināšanu un lielāku tirgus daļas iekarošanu vērtējamas pozitīvi, tā kā uzņēmums pamazāk atgūstas no iepriekšējās stagnācijas un meklē jaunus veidus kā ieiet tirgū, piemēram, paplašinot segmentu vai izplatīšanas kanālus. Uzņēmuma izaugsmi pēdējos gados arī parāda finansiālie dati, kas analizēti darbā iepriekš. Tomēr uzņēmumam būtu vēlams koncentrēties ne tikai uz kvantitāti, bet arī kvalitāti, jo aktīvi tiek meklēti jauni partneri un organizētas akcijas, taču mazāk tiek domāts par klientu un vairumtirgotāju-klientu lojalitātes nostiprināšanu un uzmanības saglabāšanu. Ņemot vērā uzņēmuma aptauja, SIA „New Rosme” zīmola atpazīstamība joprojām ir visai vāja un tik lielas konkurences apstākļos, kādi tie ir šobrīd, sevišķi jāstrādā pie mārketinga akcijām, kas nostabilizētu tieši zīmola pozīcijas un atpazīstamību starptautiskā mērogā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1344973
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties