Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
1,04 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,45
Pirkt
Identifikators:184422
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Terminu skaidrojums    4
  Prakses mērķis    5
  Prakses uzdevumi    5
1.  Problēmsituācijas apraksts    6
2.  Mērķa grupas sociālais portrets    7
  Skolas vecuma bērnu vajadzības un problēmas    7
3.  Sociālpedagoģiskas darbs Mežciems pamatskola    15
  Sociālā pedagoga kompetences- funkcijas, lomas un metodes    16
  Mežciema pamatskolas sociālā pedagoga sadarbības esošie partneri    19
  Normatīvie akti    20
  Bērnu aprūpes trūkums mezo un makro vides skatījumā    23
  Secinājumi    24
  Nobeigums    25
  Izmantotā literatūra    27
Darba fragmentsAizvērt

Ikviena cilvēka dzīvē un sabiedrības attīstības procesā liela nozīme ir ģimenei, tā tiek uzskatīta par pirmo socializācijas vietu cilvēka mūžā, kas atstāj būtisku ietekmi visā tālākajā dzīves posmā. Vērtības un normas, kuras dominē sabiedrībā, atspoguļojas tās mikro vidē – ģimenē. Bērni ir īsti cilvēki, nevis tikai pielikums pieaugušajiem. Ģimene ir galvenā bērna audzinātāja, izglītotāja. Tajā bērns apgūst pirmās komunikācijas prasmes un attieksmes pret sevi un visu apkārtējo. Bērni ir atkarīgi no pieaugušajiem, tāpēc viņiem ir nepieciešama gādība, rūpes, aizsardzība un atbalsta no vecāku puses, un vecākiem ir jānodrošina miteklis, ēdiens, apģērbs un citi pakalpojumi, lai apmierinātu pamatvajadzības un attīstītu sociālās iemaņas. Straujās pārmaiņas sabiedrībā un neskaitāmās sarežģītās sociālās problēmas, skar ģimeni. Smagais ekonomiskais stāvoklis, lielais bezdarbs, alkoholisms un citi faktori ģimenēs rada sociālo un psiholoģisko stresu. Līdz ar to mainās ģimenes modelis, vecākiem arvien mazāk atliek laika veltīt savu bērnu audzināšanai. Mūsdienās bērna audzināšana vairs nav tikai ģimenes uzdevums. Būtiska loma bērnu attīstībā ir pirmsskolas izglītības iestādēm un skolām. Galvenās problēmas ir bērnu aprūpes neesamība (bērnu kvalitatīvas aprūpes struktūru trūkums), lielas izmaksas, nepieejamība, zema kvalitāte un tās nodrošināšana nepiemērotā laikā. Jebkura veida aprūpes trūkums bērnam, no pieaugušo puses, ir ļaunums bērna psiholoģiskajai, fiziskajai vai sociālajai veselībai. Aprūpes trūkums atstāj ietekmi uz bērna vai pusaudža attīstību, neraugoties uz viņu vecumu .Mūsu valsts likumdošanā ir iestrādātas normas, kuras nosaka vecāku pienākumus rūpēties par sava bērna dzīvību un labklājību, nodrošinot viņu ar pajumti, apģērbu, audzināt un skolot viņu. Rūpes par bērnu nozīmē viņa aprūpi, uzraudzību un tiesības noteikt viņa dzīvesvietu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,83 €
Materiālu komplekts Nr. 1310771
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Skolnieku (7-11 gadi) aprūpes trūkums ģimenē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/184422

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties