Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,63 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,86
Pirkt
Identifikators:841494
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.4.  Uzņēmuma esošās struktūrvienības    6
1.4.1.  Amatu pakārtotība    6
1.4.2.  Darbinieku skaits katrā struktūrvienībā    8
1.4.3.  Darbinieku pienākumi un atbildība    8
1.4.4.  Struktūrvienību savstarpējā sadarbība    11
1.5.  Uzņēmuma kapacitātes raksturojums ēdināšanas uzņēmumā - vietu skaits apmeklētāju zālē    11
1.6.  Uzņēmuma sniegto pakalpojumu mērķa grupas    11
1.7.  Uzņēmuma pamata un palīgpakalpojumu veidi    11
1.8.  Apkalpošanas veids prakses uzņēmumā SIA "Alis B’’    12
1.9.  Uzņēmuma noslogojums pa mēnešiem gada laikā    12
2.  PRAKSES UZŅĒMUMA SIA "Alis B" DARBĪBAS UN PAKALPOJUMU ANALĪZE    13
2.1.  Saražotās produkcijas un pakalpojumu tirgus    13
2.2.  Produkcijas un/vai pakalpojuma realizācijas iespējas, produkcijas noieta stimulēšanas iespējas    13
2.3.  Sadarbības aspekti ar citiem uzņēmumiem sadarbība    16
2.3.1.  Savstarpēja informācijas plūsma starp ēdināšanas uzņēmumiem pilsētas un/vai novada ietvaros    16
3.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    17
4.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    18
5.  PIELIKUMI    19
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Praktiski piedaloties ēdināšanas uzņēmuma darbā, tika pilnveidotas autores saskarsmes prasmes, kā arī mācību procesā iegūtās teorētiskās zināšanas nostiprinātas ar praktiskā darba pieredzi un iemaņām.
2. SIA "Alis B" pusdienu restorānā ‘’Otto’’ strādā profesionāls, kompetents un motivēts personāls.
3. SIA "Alis B" ir konkurētspējīgs uzņēmums vietējā tirgū, jo uzņēmums ir peļņas nesošs, kā arī piesaistījis ar iekšejo dizainu, kvalitatīvo un svaigo pārtiku un laipno personālu.
4. Būtisks aspekts ir darbaspēka kvalifikācija, lai uzņēmumā ražotā produkcija un sniegtie pakalpojumi būtu kvalitatīvi un konkurētspējīgi noieta tirgū, jo nekvalitatīva produkcija un zema līmeņa servisa kultūra var radīt spēcīgu negatīvu iespaidu par uzņēmumu, tādējādi mazinot tā konkurētspēju tirgū.

Priekšlikumi
1. Jaunu klientu piesaiste ar jaunas reklāmas izveidi uzņēmumā SIA "Alis B".
2. Atjaunot, papildināt ēdienkarti ar attiecīgo ēdienu sortimentu.
3. Veikt klientu aptaujas par ēdienu kvalitāti un apkalpošanu, kā arī uzlabot esošās sūdzības.
4. Izveidot veikalā un bistro plašāku klāstu ar konditorejas, desertu un kulinārijas izstrādājumiem.

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Restorānu prakses atskaite. Pusdienu restorāns "Otto"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/841494

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties