Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,95 (19%)
Cena ar atlaidi*:
4,04
Pirkt
Identifikators:393413
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Kredītiestades vispārīgs raksturojums    5
2.  Bankas finanšu pakalpojumu raksturojums    9
2.1.  Konti    9
2.2.  Maksājumu pakalpojumi un norēķini kredītiestādē    10
2.3.  Maksājumu kartes    11
2.4.  Kredīti    12
2.5.  Ieguldījumi    14
2.6.  Noguldījumi    16
2.7.  Kases un valūtas darījumi    17
3.  Kredītiestādes darbs ar neparastiem un aizdomīgiem finanšu darījumiem    19
4.  Klientu apkalpošanas kvalitāte kredītiestādē    22
5.  Civilā, darba un vides aizsardzība kredītiestādē    23
6.  Individuālais uzdevums: Noguldījumu un ieguldījumu pārvaldīšana bankā    24
6.1.  Noguldījumu un ieguldījumu raksturojums    24
6.2.  Noguldījumu un ieguldījumu veidi    24
6.3.  Noguldījumu un ieguldījumu riski    26
6.5.  Nodrošinājums    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    31
  Pielikumi    32
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
No darba izriet šādi secinājumi:
1. AS „Latvijas pasta banka” ir jauna banka Latvijā, taču tas nav šķērslis, lai tā spētu pildīt FKTK noteiktās prasības, ko Banka arī pilda. Banka ir strādājusi ar peļņu, kas nodrošina Bankas turpmāko darbību.
2. Bankai ir pietiekami liels pakalpojumu klāsts, lai klients varētu piemērot sev tīkamāko pakalpojuma veidu un nav atkarīgs vai tas būtu kredīta pakalpojums vai kontu pakalpojumi. Kā arī klientiem ir vieta, kur noguldīt savus brīvos līdzekļus un saņemt par tiem procentus.
3. Banka ir nodrošinājusi klientiem un viņu līdzekļiem drošību ar to, ka Bankā pastāv vesels departaments, kas rūpējas, lai netiktu izmantoti vai nodoti naudas līdzekļi ļauniem nolūkiem, tiek izskatīts katrs aizdomīgs darījums un ir noteikts, ka katram darbiniekam ir pienākums ziņot par katru mazāk vai vairāk aizdomīgu darījumu.
4. Latvijas pasta banka ir uzņēmusi zinošus darbiniekus, lai varētu pienācīgi apkalpot ne tikai Latvijas iedzīvotājus, bet, lai spētu apkalpot arī ārzemju klientus nodrošinot tiem saprotamu valodu. Kā arī ir Banka ir domājusi par vienotu lietišķo tēlu, kas iedrošinātu klientu saprast, kurš ir darbinieks, kas spētu viņam palīdzēt.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses pārskats AS "Latvijas Pasta banka"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/393413

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties