Secinājumi un priekšlikumi
Laikā, ko pavadīju SIA" Reklāmas dizaina darbnīca", es sāku uzlūkot reklāmu pavisam no cita skatu punkta – es redzēju kā top afišas, kurām bieži paeju garām, redzēju un pat iemēģināju roku izkārtņu veidošanā, kas izrādās ir ļoti piņķerīgs un sarežģīts darbs, ko nākas veikt ar rokām – tas viss ļāva man saprast, ka esmu izvēlējusies apgūt profesiju, kas mani patiešām interesē un piesaista.
SIA „Reklāmas dizaina darbnīca” savu darbību 2006. gadā uzsāka 6 cilvēku sastāvā, un šādā sastāvā uzņēmums ir pilnveidojis savu darbību un darbojas kā pilntiesīgs konkurents citiem uzņēmumiem, kas nodarbojas ar reklāmas vizualizēšanu.
Patīkamākas un draudzīgākas attiecības izveidojas nelielos uzņēmumos, kā, piemēram, SIA "Reklāmas dizaina darbnīca", taču mans priekšlikums būtu, ka vajadzētu tomēr ieviest nedaudz vairāk formalitātes darbinieku un uzņēmuma vadītāja starpā.
…