Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:195394
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
  Uzņēmuma apraksts    7
  Uzņēmuma pakalpojumi un produkti    7
  Uzņēmuma darbības mērķi, funkcijas un stratēģija    8
  Uzņēmuma resursi, to izmantošana    9
  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra un vadība    9
  Uzņēmuma personāls un tā darba organizācija    10
  Mārketinga darbība uzņēmumā    11
  Uzņēmuma darbs ar klientiem    12
  Prakses uzdevumi un to izpilde    14
  Secinājumi    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Strādājot un veicot prakses uzdevumus tūrisma aģentūrā „XXXXX” , tika izdarīti secinājumi par tūrisma uzņēmumu darbības specifiku, kā ari sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžera specialitātes darba īpatnībām.

1. Uzņēmuma mārketinga darbība ir efektīva un produktīva, jo uzņēmums attīstās un tam ir savs patstāvīgo un korporatīvo klientu loks.

2. Tūrisma aģentūras „XXXX” darbinieki ir kvalificēti un strādā profesionāli.

3. „XXXX” ir piemērots uzņēmums praktikantiem, jo praktikantam tiek pievērsta liela uzmanība un uzdoti dažādi studiju kursam atbilstoši uzdevumi un ir iespējams iegūt vispusējas iemaņas gan tūrisma , gan sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā.

4. Sabiedrisko attiecību speciālistam aģentūrā ir jādomā ne tikai par klientiem, bet arī par paša uzņēmuma iekšējām sabiedriskajām attiecībām.

5. Sabiedrisko attiecību speciālista darbs aģentūrā ir radošs un interesants, jo bieži mainās darba uzdevumi.

6. Uzņēmuma apjomam konkurences tirgū nav izšķirošā nozīme, ja uzņēmuma darbībā galvenais akcents tiek likts uz sabiedriskajām attiecībām un komunikācijas procesiem, tad arī neliela uzņēmuma darbība var būt sekmīga uz izaugsmi tendēta.

7. Sabiedrisko attiecību speciālistam ir svarīga nozīme uzņēmuma attīstībā un atpazīstamībā. Sabiedrisko attiecību speciālista galvenie uzdevumi ir sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide un ieviešana, sadarbības veidošana gan ar medijiem, gan mediju aģentūrām, kā arī iekšējās un ārējās komunikācijas veidošana.

8. Tā kā, SIA „XXXX” komanda ir radoša, draudzīga un komunikabla, praksē iegūtās zināšanas un darba pieredzes gūšana bija interesanta un aizraujoša.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties