Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,16 (16%)
Cena ar atlaidi*:
0,83
Pirkt
Identifikators:801905
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmuma ekonomiskie rādītāji    4
  Piekļuves vieta uzņēmumam    4
  Pakalpojumu un tā realizācijas politika    4
  Pakalpojuma dzīves cikls    4
  Pakalpojuma atjaunošanas un jaunievedumu politika uzņēmumā    5
  Cenas, atlaides. To veidošanas politika    5
  Pārdošanas formas un to efektivitāte    6
  Mārketinga formas uzņēmumā    6
  Mārketinga funkcijas veikšanas produktivitāte.    7
  Uzņēmuma klienti un mērķauditorija    7
  Uzņēmuma konkurenti    7
  Reklāmas pasākumi un to efektivitāte    7
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Uzņēmums “Rīgas Satiksme” ir viens no lielākajiem un perspektīvākajiem pasažieru pārvadājumu uzņēmums Latvijā. Pateicoties Rīgas Domes līdzfinansējumam, RS būs vieglāk pārdzīvot ekonomisko pagrimumu valstī. Pēc pasažieru pārvadajumu skaita RS ir viens no veiksmīgākajiem uzņēmumiem Latvijā.
Liela nozīme pakalpojumu sniegšanā ir tehnoloģiskajiem jauninājumiem, kas liek konkurentiem vairāk sasparoties.
Veicot prakses darbu autore secināja, ka lielu ieguvumu dod starpvalstu partneru pieredzes apmaiņa un ideju adoptācija.
RS tirgus pozīcija Latvijā ir stabila un ilgtspējīga.
RS vajadzētu vairāk piedomāt ne tikai par Rīgas pilsētniekiem, piešķirot tikai Rīgā deklarētiem ļaudīm atlaides, bet nākt pretī arī lauku cilvēkiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite tirgvedībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/801905

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties