Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:121975
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  UZŅĒMUMA SAIMNIECISKĀ DARBĪBA    3
1.1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS UN ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    3
1.2.  UZŅĒMUMA PĀRDOŠANAS ORGANIZĀCIJA    3
1.3.  PAKALPOJUMU SORTIMENTS UN RAKSTURLIELUMI    4
1.4.  UZŅĒMUMA PIRCĒJI / KLIENTI UN KONKURĒTSPĒJA TIRGŪ    5
2.  KAS IR TELEMĀRKETINGS UN TĀ NOZĪME LATVIJĀ    8
3.  UZŅĒMUMA TIRDZNIECĪBAS DARBA ORGANIZĀCIJA    11
3.1.  PĀRDOŠANAS VADĪBAS MĒRĶI    11
3.2.  MOTIVĀCIJAS IETEKME UZ PĀRDOŠANAS PROCESU    11
3.3.  PĀRDOŠANAS VADĪBAS STILS UN STANDARTI    12
3.4.  PĀRDOŠANAS DARBA PLĀNOŠANA UN KONTROLE    12
3.5.  PIRCĒJU APKALPOŠANAS PROCESA ORGANIZĀCIJA    12
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    14
  PIELIKUMI    15
Darba fragmentsAizvērt

Lai varētu veiksmīgi komunicēt ar klientiem un pircējiem, katram no 12 SIA „TM GROUP” darbiniekiem ir veikta individuāla apmācība klienta apkalpošanā pa tālruni. No tā, cik precīzi, operatīvi, skaidri un tieši, telemārketinga operators, veic sarunu ar pircēju, ir atkarīgi uzņēmuma pārdošanas apjomi un peļņa. Uzņēmumā regulāri notiek darbinieku kopsapulces par jaunu mērķu nospraušanu, kad ir sasniegti iepriekš nospraustie mērķi. Katrs darbinieks individuāli, un komanda kopā, cenšas, pēc iespējas veiksmīgāk sasniegt mērķi un iekļauties termiņos.
Uzņēmuma pārdošanas iespējas attīstās, regulāri un periodiski, uzņēmumam ir jauns klients, kura produktu ir nepieciešams pārdot pircējiem. To sauc par kampaņu, kuras ietvaros ir jāizpilda klienta nosacījumu, un metodes ar kādām pārdot klienta produktu iepriekš definētai mērķu auditorijai. Pirms katras kampaņas, uzņēmuma klients, SIA „TM GROUP” 12 darbiniekiem, veic speciālas apmācības par klienta produktu un pārdošanas metodēm. Pēc apmācībām, katrs darbinieks individuāli veic zvanus definētai mērķu auditorijai un piedāvā iegādāties klienta produktu. Veiktās sarunas ir iespējams noklausīties. Telemārketinga operatori, kopā ar vadītāju, periodiski klausās sarunas ierakstus un analizē sarunas lai uzlabotu telemārketinga operatora darba kvalitāti un izaugsmi, kas ietekmē pārdošanas procesu. Katram telemērketinga operatoram ir noteikts grafiks, cik pasūtījumiem jābūt veiktiem vienā dienā vai vienā stundā.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite telemārketinga kompānijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/121975

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties