Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:598124
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ēdināšanas uzņēmuma raksturojums    3
1.1.  SIA ‘’Čilija Pizza’’ vēsture un apraksts    3
1.2.  ‘’Čilija Pizza’’ t/c ‘’Stocman’’    3
1.3.  SIA ‘’Čilija Pizza’’ darbinieki    4
1.4.  SIA ‘’Čilija Pizza’’ piegādātāji    5
2.  Ražotās produkcijas sortimenta raksturojums    6
3.  Ražošanas tehnoloģiskais process    8
4.  Izmantotās iekārtas un to galvenie tehnoloģiskie procesi    10
5.  Kvalitātes kontrole, tās kontroles procesā izmantotās metodes    11
6.  Sanitārie apstākļi uzņēmumā    14
7.  Sadzīves apstākļi uzņēmumā    15
8.  Darbinieku attieksme pret praktikantu    16
9.  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Pielikumi    18
Darba fragmentsAizvērt

1.Ēdināšanas uzņēmuma raksturojums
SIA ‘’Čilija Pizza’’ vēsture un apraksts
Praksi gāju uzņēmumā ‘’Čilija Pica’’ 13. janvāra iela 8, Rīga, LV-1050, Latvija.
SIA ‘’Čilija Pizza’’ pirmā picērija Latvijā tika atvērta Liepājā 2001.gada decembrī. Logo skatīt 1.pielikumā. Pašlaik Latvijā darbojas jau septiņpadsmit picērijas - divas Liepājā, divas Jelgavā un viena Valmierā, bet pārējās - Rīgā. Picēriju atrašanās vietas Rīgā ir t/p ‘’Alfa’’, t/c ‘’Mols’’, kā arī u/v ‘’Stocmann’’, ‘’Kolonādē’’ (pie Laimas pulksteņa), Brīvības ielā 76 (pie Dailes teātra) un Raiņa bulvārī 15 (pie Brīvības pieminekļa), Matīsa ielā 25, Galerijā Centrs, Audēju 16, Maskavas 400, t/c ‘’Zoom’’, Mūkusalas 73, t/c ‘’Mūkusala’’, Ieriķu ielā 3, t/c ‘’Domina’’.1
‘’Čili’’ misija ir viest cilvēkos dzīvesprieku, pasniedzot augstas kvalitātes ēdienus, sniedzot pirmklasīgu apkalpošanu un radot patīkamu un unikālu atmosfēru.
’’Čili’’ vīzija ir kļūt par lielāko un populārāko restorānu ķēdi Eiropā.
’’Čili’’ vērtības:
Klienti: Klientu vēlmes vienmēr ir pirmajā vietā. Darbinieki apņemas izdarīt vairāk nekā klients no tiem sagaida. 
Vienmēr pirmie: Pirmkārt, vienmēr tiecas pēc maksimāla rezultāta. Pateicoties darbinieku pieredzei un ekspertiem sabiedriskajā ēdināšanā, mēģina ar mērķtiecību un apņēmību būt vienmēr pirmie.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties