Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:606617
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Starptautiskā izstāžu rīkotājsabiedrība „BT1”    6
1.1.  Struktūra un darbība    6
1.2.  Prakses laikā veiktie pienākumi    12
2.  Izstāžu organizēšanas process    12
2.1.  Izstāžu organizēšanas prakse Baltijas valstīs    12
2.1.  Izstāžu klienti un apmeklētāji    13
2.2.  Klientu piesaistes procedūras    15
3.  Priekšlikumi klientu un apmeklētāju piesaistes procedūru pilnveidošanai    16
3.1.  Sadarbība ar klientiem    16
3.2.  Darbinieku izglītošana un motivēšana    20
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses laikā tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1) Uzņēmums SIA „BT1” darbojas starptautisko izstāžu organizēšanā kopš 1994. gada un ir vadošais uzņēmums izstāžu jomā Baltijas valstīs;
2) Uzņēmums no 2 izstādēm 1994. gadā ir attīstījies līdz 30 izstādēm 2009.gadā un līdz pat pusmiljonam klientu gadā;
3) Uzņēmumā ir 50 darbinieki. Ik gadu darbinieki piesaista simtiem tūkstošus apmeklētāju gan no Latvijas, gan no citām valstīm;
4) Uzņēmumam ir vairāki sadarbības partneri gan Igaunijā, gan Lietuvā, ar kuru palīdzību tiek piesaistīti dažādi ārzemju klienti un apmeklētāji, lai gan sadarbība nav pietiekoši cieša un to varētu stiprināt ar kopējiem pasākumiem un pieredzes apmaiņas braucieniem;
5) Vairāki uzņēmuma klienti ir ilggadēji, lai gan tas ir tikai dažu nozaru izstādēs, kas liecina par vāju informācijas apmaiņu laikā starp izstādēm un klientam zūd interese sadarboties, tāpēc menedžeriem vajadzētu ik pa laikam atgādināt ar e-pasta palīdzību par to kad būs izstāde;
6) Uzņēmumam vairāk vajadzētu koncentrēties uz ārzemju klientiem, kas padarītu uzņēmuma vārdu atpazīstamāku pasaulē;

Balstoties uz izdarītajiem secinājumiem, tiks sniegti sekojoši priekšlikumi:
1) Menedžeri varētu vairāk izmantot interneta piedāvāties iespējas jaunu klientu un galvenokārt apmeklētāju piesaistē (piemēram, twitter, facebook, u.c.) kā arī izmantot e-pasta piesaisti, kas nodrošinātu daudziem apmeklētājiem jaunākas informācijas ieguvi un rastu vēlmi apmeklēt izstādes;
2) BT1 varētu atbalstīt kādu no Latvijā labi pazīstamām sporta komandām vai kultūras pasākumu, kas varētu palīdzēt piesaistīt klientus un radīt uzticību BT1 zīmolam, kas ir ļoti svarīgi tieši klientu piesaistes procesā;
3) Uzņēmums var pievērts lielāku uzmanību darbinieku motivēšanai un izglītošanai (piem. prēmijas, papildu brīvdienas, apmaksātas pusdienas, kursi, u.t.t.).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties