Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:570984
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA Baltic Cosmeic Holding raksturojums    4
1.1.  SIA Baltic Cosmetic Holding vēsture    4
1.2.  SIA Baltic Cosmetic Holding pārstāvētie zīmoli    5
1.2.1.  Maria Galland    5
1.2.2.  Guinot    5
1.2.3.  Ella Bache    6
1.2.4.  Reference    6
1.2.5.  Riso    7
1.2.6.  BES    8
1.2.7.  Blomdahl    8
1.2.8.  Depilflax    9
1.2.9.  Isa Dora    9
1.3.  SIA Baltic Cosmetic Holding saloni    9
2.  SIA Baltic Cosmetic Holding struktūra    12
3.  Darba uzskaite    14
3.1.  Skaistumkopšanas salonu darbu uzskaite    14
3.2.  Vairumtirdzniecības darbu uzskaite    14
4.  Struktūru ietekmējošie faktori    16
4.1.  Iekšējie faktori    16
4.2.  Ārējie faktori    17
5.  Mārketinga nodaļas darba organizācija    18
5.1.  Mārketinga mērķi    18
5.1.1.  Saloni    18
5.1.2.  Vairumtirdzniecība    18
5.2.  Galvenie mārketinga plāni    19
5.2.1.  Ilgtermiņa plāni    19
5.2.2.  Īstermiņa plāni    19
5.3.  Plānu izpildes kontrole    20
5.4.  Pārdošanas veicināšana    20
5.4.1.  Pārdošanas veicināšana salonos    20
5.4.2.  Pārdošanas veicināšana vairumtirdzniecībā    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• SIA BALTIC COSMETIC HOLDING ir vadošais un pieredzes bagātākais uzņēmums skaistumkopšanas nozarē Latvijā, kuru galvenais noieta tirgus ir Latvija.
• SIA BALTIC COSMETIC HOLDING ir radījis uzticību klientiem un līdz ar to uzņēmums ir atrāvies no konkurentiem un neviens ar viņiem nevar konkurēt.
• Uzņēmums strādā ar pasaules atpazīstamākajiem zīmoliem, līdz ar to tas rada lielāku uzticību un pārliecību klientiem.
• Uzņēmumam ir sabalansēta pārvalde, līdz ar to tas darbojas ļoti veiksmīgi.
• Uzņēmuma darbību ietekmē tikai sarežģītā organizatoriskā struktūra, kas traucē komunikāciju, un Eiro ieviešana.
• Mārketinga nodaļas darbinieku pienākumi ir ļoti svarīgi, jo viņi uztur svarīgo kontaktu ar klientiem un zīmola ražotājiem, nodrošina uzņēmuma iekšējo informatīvo sistēmu, veido reklāmas materiālus, vada reklāmas projektus, veido akcijas, u.c.
• Mārketinga nodaļas plānu izpilde ir ļoti rūpīgi organizēta, plānota un tiek analizēta.
• Pārdošanas veicināšanai ir izstrādātas ļoti rūpīgas kampaņas, akcijas un reklāmas, kas garantē pārdošanas apjomu palielināšanos.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā un apguvusi daudz noderīgu iemaņu ko varēšu izmantot turpmākajā mācību procesā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties