-
Prakses atskaite "Rimi"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Iepazīšanās ar uzņēmumu | 3 |
2. | Tirdzniecības zāles un apmeklētāju apkalpošanas organizācija | 6 |
2.1. | Tirdzniecības zāles plānojuma, interjera, iekārtu raksturojums, izvērtējums | 6 |
2.2. | Apkalpojošais personāls, tā darba izvertējums, apkalpošanas procesa raksturojums | 6 |
2.3. | Galda trauku, zāles mēbeļu, ēdienu un dzērienu pasniegšanas noteikumu ievērošanas izvērtējums | 6 |
3. | Uzņēmuma darba organizācija un vadība | 7 |
3.1. | dokumentācija izstrāde un noformēšana ražošanas procesā un apmeklētā apkalpošanā | 7 |
3.1.1. | Dažādu ēdienkaršu, t.sk., dienas, banketu u.c. sastādīšana, specifika un raksturojums | 7 |
3.1.2. | Ēdienkaršu sastādīšanas specifika, raksturojums | 7 |
3.1.3. | Sortimenta plānošana un to ietekmējošie faktori | 7 |
3.1.4. | Ražošanas plāns, ražošanas plāna noteicošie faktori | 8 |
3.1.5. | Drošas darba vides noteikumu izstrāde (tehnoloģiskās plūsmas un drošība darbavietā) | 8 |
3.1.6. | Nepieciešamo dokumentu izstrāde | 8 |
3.2. | Darbs ar personālu | 8 |
3.2.1. | Personāla plānošana, izvēle | 8 |
3.2.2. | Darbinieku izvēles kritēriji pieņemot darbā | 9 |
3.2.3. | Darbinieku darba līgumi | 9 |
3.2.4. | Darbinieku funkcionālie pienākumi, tiesības | 9 |
3.2.5. | Darba devēja funkcionālie pienākumi un tiesības | 10 |
3.2.6. | Darbinieku atbrīvošana no darba | 10 |
3.2.7. | Darba likuma ievērošana | 10 |
3.2.8. | Svarīgākie darba likuma panti | 11 |
3.2.9. | Soda sankcijas darbavietā | 14 |
3.2.10. | Rājienu, aizrādījumu izteikšanas formas | 14 |
3.2.11. | Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai | 14 |
3.3. | Vadības process uzņēmumā | 15 |
3.3.1. | Uzņēmuma struktūra vadības līmeņu un to funkcijas | 15 |
3.3.2. | Vadības stils | 15 |
3.3.3. | Pilnvaru deleģēšanā | 15 |
3.3.4. | Motivācijas programma | 15 |
3.3.5. | Plānošanas un organizēšanas funkcija | 15 |
3.3.6. | Kontroles funkcija | 16 |
4. | Informācijas un reklāmas darbs uzņēmumā | 16 |
4.1. | Reklāmas mērķi, uzdevumi, veidi, līdzekļi | 16 |
4.2. | Reklāmas līdzekļu un produkcijas realizēšanas metožu izvēle un izmantošana | 16 |
4.3. | Reklāmas efektivitātes izvērtēšana | 17 |
4.4. | Priekšlikumi pasākumu pilnveidošanai, uzlabošanai | 17 |
4.Informācijas un reklāmas darbs uzņēmumā
4.1.Reklāmas mērķi, uzdevumi, veidi, līdzekļi
Reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu, sniegt informāciju, kas noved cilvēku pie reklamētās preces pirkšanas un lietošanas. Reklāmas uzdevums ir piesaistīt cilvēkus precei un uzņēmumam kā tādam. Protams var arī teikt ka reklāmas mērķis ir radīt peļņu, jo sekmīgas reklāmas rezultātā var celties pieprasījums tādējādi ceļot arī pārdošanas apjomu.
Reklāmai var būt vairāki veidi. Reklāmu var izvietot televīzijā, radio, kino laikrakstos un žurnālos, kā arī internetā un daudzos citos veidos. Reklāma ir arī izkārtnes pie paša uzņēmuma, bukleti un akcijas.
Reklāmas līdzeklis ir kaut kas, kas piesaista cilvēku uzmanību un liek viņiem pievērst savu uzmanību noteiktajai reklāmai. Līdzekļi var būt spilgtas krāsas, interesants dizains, lieli un izcelti burti. Reklāmas līdzekļi arī var būt nepareizi uzrakstīti vārdi un silueti vai bildes.
4.2.Reklāmas līdzekļu un produkcijas realizēšanas metožu izvēle un izmantošana.
Uzņēmumā kā reklāmas līdzekļi tiek izmantotas akcijas un reklāmas baneri, kā arī degustācijas pasākumi kur tiek rīkoti lai piesaistītu cilvēkus bāra viskija sortimentam un arī piesaistīt cilvēkus pašam uzņēmumam. Akcijas kā reklāmu izmanto pārsvarā tikai uz alus un sidriem.
4.3.Reklāmas efektivitātes izvērtēšana
Uzņēmuma reklāmas veidi ir efektīvi, jo ja ir akcija kādai noteiktai precei, tai uzreiz ceļas pieprasījums, jo liela daļa klientu uz uzņēmuma nāk atkārtoti un zina kāds sortiments uzņēmumā, tādējādi ja viņiem ir iespēja par lētāku cenu iegādāties kādu preci viņi to visticamāk izmantos. Šādas akcijas ir ļoti efektīvas vasarā, it īpaši uz dažādiem aliem.
4.4.Priekšlikumi pasākumu pilnveidošanai, uzlabošanai
Mans vienīgais priekšlikums SIA “RIMI Latvia” uzņēmumam būtu turpināt iesākto ceļu, kas ved uz panākumiem un vēl lielāku klientu piesaisti.
…
1.Iepazīšanās ar uzņēmumu. 3 2. Tirdzniecības zāles un apmeklētāju apkalpošanas organizācija. 6 2.1.Tirdzniecības zāles plānojuma, interjera, iekārtu raksturojums, izvērtējums. 6 2.2.Apkalpojošais personāls, tā darba izvertējums, apkalpošanas procesa raksturojums. 6 2.3. Galda trauku, zāles mēbeļu, ēdienu un dzērienu pasniegšanas noteikumu ievērošanas izvērtējums. 6 3.Uzņēmuma darba organizācija un vadība. 7 3.1. dokumentācija izstrāde un noformēšana ražošanas procesā un apmeklētā apkalpošanā. 7 3.1.1.Dažādu ēdienkaršu, t.sk., dienas, banketu u.c. sastādīšana, specifika un raksturojums. 7 3.1.2.Ēdienkaršu sastādīšanas specifika, raksturojums 7 3.1.3.Sortimenta plānošana un to ietekmējošie faktori. 7 3.1.4.Ražošanas plāns, ražošanas plāna noteicošie faktori. 8 3.1.5.Drošas darba vides noteikumu izstrāde (tehnoloģiskās plūsmas un drošība darbavietā) 8 3.1.6.Nepieciešamo dokumentu izstrāde. 8 3.2. Darbs ar personālu. 8 3.2.1.Personāla plānošana, izvēle. 8 3.2.2.Darbinieku izvēles kritēriji pieņemot darbā. 9 3.2.3.Darbinieku darba līgumi. 9 3.2.4.Darbinieku funkcionālie pienākumi, tiesības. 9 3.2.5.Darba devēja funkcionālie pienākumi un tiesības. 10 3.2.6.Darbinieku atbrīvošana no darba. 10 3.2.7.Darba likuma ievērošana. 10 3.2.8.Svarīgākie darba likuma panti. 11 3.2.9.Soda sankcijas darbavietā. 14 3.2.10.Rājienu, aizrādījumu izteikšanas formas. 14 3.2.11.Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai. 14 3.3.Vadības process uzņēmumā 15 3.3.1.Uzņēmuma struktūra vadības līmeņu un to funkcijas. 15 3.3.2.Vadības stils 15 3.3.3.Pilnvaru deleģēšanā 15 3.3.4.Motivācijas programma 15 3.3.5.Plānošanas un organizēšanas funkcija 15 3.3.6.Kontroles funkcija 16 4.Informācijas un reklāmas darbs uzņēmumā 16 4.1.Reklāmas mērķi, uzdevumi, veidi, līdzekļi 16 4.2.Reklāmas līdzekļu un produkcijas realizēšanas metožu izvēle un izmantošana. 16 4.3.Reklāmas efektivitātes izvērtēšana 17 4.4.Priekšlikumi pasākumu pilnveidošanai, uzlabošanai 17
- Prakses atskaite "Rimi"
- Prakses atskaite Rīgas Domes finanšu departamentā
- Sabiedrisko attiecību studenta prakses atskaite
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Prakses atskaite Rīgas Domes finanšu departamentā
Prakses atskaite augstskolai55
-
Sabiedrisko attiecību studenta prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai11
-
Prakses atskaite AAS "Balva"
Prakses atskaite augstskolai26
-
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "X V”
Prakses atskaite augstskolai20
-
Prakses atskaite un prakses dienasgrāmata
Prakses atskaite augstskolai13
Novērtēts!