Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:727625
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Iepazīšanās ar uzņēmumu    3
2.  Tirdzniecības zāles un apmeklētāju apkalpošanas organizācija    6
2.1.  Tirdzniecības zāles plānojuma, interjera, iekārtu raksturojums, izvērtējums    6
2.2.  Apkalpojošais personāls, tā darba izvertējums, apkalpošanas procesa raksturojums    6
2.3.  Galda trauku, zāles mēbeļu, ēdienu un dzērienu pasniegšanas noteikumu ievērošanas izvērtējums    6
3.  Uzņēmuma darba organizācija un vadība    7
3.1.  dokumentācija izstrāde un noformēšana ražošanas procesā un apmeklētā apkalpošanā    7
3.1.1.  Dažādu ēdienkaršu, t.sk., dienas, banketu u.c. sastādīšana, specifika un raksturojums    7
3.1.2.  Ēdienkaršu sastādīšanas specifika, raksturojums    7
3.1.3.  Sortimenta plānošana un to ietekmējošie faktori    7
3.1.4.  Ražošanas plāns, ražošanas plāna noteicošie faktori    8
3.1.5.  Drošas darba vides noteikumu izstrāde (tehnoloģiskās plūsmas un drošība darbavietā)    8
3.1.6.  Nepieciešamo dokumentu izstrāde    8
3.2.  Darbs ar personālu    8
3.2.1.  Personāla plānošana, izvēle    8
3.2.2.  Darbinieku izvēles kritēriji pieņemot darbā    9
3.2.3.  Darbinieku darba līgumi    9
3.2.4.  Darbinieku funkcionālie pienākumi, tiesības    9
3.2.5.  Darba devēja funkcionālie pienākumi un tiesības    10
3.2.6.  Darbinieku atbrīvošana no darba    10
3.2.7.  Darba likuma ievērošana    10
3.2.8.  Svarīgākie darba likuma panti    11
3.2.9.  Soda sankcijas darbavietā    14
3.2.10.  Rājienu, aizrādījumu izteikšanas formas    14
3.2.11.  Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai    14
3.3.  Vadības process uzņēmumā    15
3.3.1.  Uzņēmuma struktūra vadības līmeņu un to funkcijas    15
3.3.2.  Vadības stils    15
3.3.3.  Pilnvaru deleģēšanā    15
3.3.4.  Motivācijas programma    15
3.3.5.  Plānošanas un organizēšanas funkcija    15
3.3.6.  Kontroles funkcija    16
4.  Informācijas un reklāmas darbs uzņēmumā    16
4.1.  Reklāmas mērķi, uzdevumi, veidi, līdzekļi    16
4.2.  Reklāmas līdzekļu un produkcijas realizēšanas metožu izvēle un izmantošana    16
4.3.  Reklāmas efektivitātes izvērtēšana    17
4.4.  Priekšlikumi pasākumu pilnveidošanai, uzlabošanai    17
Darba fragmentsAizvērt

4.Informācijas un reklāmas darbs uzņēmumā
4.1.Reklāmas mērķi, uzdevumi, veidi, līdzekļi
Reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu, sniegt informāciju, kas noved cilvēku pie reklamētās preces pirkšanas un lietošanas. Reklāmas uzdevums ir piesaistīt cilvēkus precei un uzņēmumam kā tādam. Protams var arī teikt ka reklāmas mērķis ir radīt peļņu, jo sekmīgas reklāmas rezultātā var celties pieprasījums tādējādi ceļot arī pārdošanas apjomu.
Reklāmai var būt vairāki veidi. Reklāmu var izvietot televīzijā, radio, kino laikrakstos un žurnālos, kā arī internetā un daudzos citos veidos. Reklāma ir arī izkārtnes pie paša uzņēmuma, bukleti un akcijas.
Reklāmas līdzeklis ir kaut kas, kas piesaista cilvēku uzmanību un liek viņiem pievērst savu uzmanību noteiktajai reklāmai. Līdzekļi var būt spilgtas krāsas, interesants dizains, lieli un izcelti burti. Reklāmas līdzekļi arī var būt nepareizi uzrakstīti vārdi un silueti vai bildes.
4.2.Reklāmas līdzekļu un produkcijas realizēšanas metožu izvēle un izmantošana.
Uzņēmumā kā reklāmas līdzekļi tiek izmantotas akcijas un reklāmas baneri, kā arī degustācijas pasākumi kur tiek rīkoti lai piesaistītu cilvēkus bāra viskija sortimentam un arī piesaistīt cilvēkus pašam uzņēmumam. Akcijas kā reklāmu izmanto pārsvarā tikai uz alus un sidriem.
4.3.Reklāmas efektivitātes izvērtēšana
Uzņēmuma reklāmas veidi ir efektīvi, jo ja ir akcija kādai noteiktai precei, tai uzreiz ceļas pieprasījums, jo liela daļa klientu uz uzņēmuma nāk atkārtoti un zina kāds sortiments uzņēmumā, tādējādi ja viņiem ir iespēja par lētāku cenu iegādāties kādu preci viņi to visticamāk izmantos. Šādas akcijas ir ļoti efektīvas vasarā, it īpaši uz dažādiem aliem.
4.4.Priekšlikumi pasākumu pilnveidošanai, uzlabošanai
Mans vienīgais priekšlikums SIA “RIMI Latvia” uzņēmumam būtu turpināt iesākto ceļu, kas ved uz panākumiem un vēl lielāku klientu piesaisti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite "Rimi"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/727625

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties