Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,71 (11%)
Cena ar atlaidi*:
5,78
Pirkt
Identifikators:111700
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    6
1.1.  Nosaukums, atrašanās vieta    6
1.2.  Organizācijas darbības specifikas apraksts    6
1.3.  Organizācijas struktūras apraksts un shēma, izceļot SA speciālista vai tā pienākumu izpildītāja vietu tajā    9
1.4.  SA speciālista pienākumu un tiesību apraksts šajā apraksts PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Latvijas filiālē    10
2.  CIVILĀS AIZSARDZĪBAS ORGANIZĒŠANAS, PLĀNOŠANAS UN KONTROLES RAKSTUROJUMS    11
2.1.  Civilās aizsardzības un ugunsdrošības normatīvie akti un dokumenti PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Latvijas filiālē    11
2.2.  Civilās aizsardzības pasākumu plānošana (iekšējie un ārējie apdraudējumi un aizsardzība pret tiem) PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Latvijas filiālē    11
2.3.  Evakuācijas pasākumu organizēšana katastrofas gadījumā PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Latvijas filiālē    11
3.  ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    12
3.1.  Ārējās komunikācijas veidi un metodes    13
3.2.  Mediju komunikācija    14
3.2.1.  TV, Radio, Prese, Interneta medijs    14
3.2.2.  Latviešu un krievu mediji    15
3.2.3.  Nacionālie un reģionālie mediji    15
3.2.4.  Mediju saraksta sagatavošana    15
3.2.5.  Preses monitorings/kiplings un analīze    16
3.2.6.  Prezentācijas un faktu lapas    16
3.2.7.  Preses relīze    17
3.2.8.  PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Latvijas filiāles ārējā komunikācija e-vidē    17
3.2.9.  Citi ārējās komunikācijas veidi    18
4.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    19
4.1.  Iekšējās komunikācijas veidi un metodes    20
4.2.  PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Latvijas filiāles iekšējā komunikācija e-vidē (intranets, e-pasts, blogi utt.)    20
4.3.  Sapulces, apspriedes, aktuālo jautājumu apspriešana    20
4.4.  Citi iekšējās komunikācijas veidi    21
5.  INTERVIJU ANALĪZE UN VEIKŠANA    22
5.1.  Intervijas analīze    23
5.2.  Patstāvīgi veiktā intervija    23
5.3.  Patstāvīgi veiktās intervijas analīze    24
6.  PRAKTISKA LĪDZDALĪBA SA SPECIĀLISTA DARBĀ    25
6.1.  Piedalīšanās PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX life anketas izstrādē    25
6.2.  Piedalīšanās PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Latvijas filiāles 10.gadu svinību organizēšanā    25
7.  UZŅĒMUMA SVID ANALĪZE    26
7.1.  Klasiskā SVID analīze    26
7.2.  SVID analīze uzņēmumam PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Latvijas filiāle    27
  SECINĀJUMI    29
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
  PIELIKUMI    39
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI

Praksi darba autors izgāja PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Latvijas filiāles mārketinga nodaļā, mārketinga speciālista Uģa Nēliusa un pārdošanas daļas vadītājas Ilvas Sproģes vadībā. Tā bija lieliska iespēja pārbaudīt, cik noderīgas praksē ir skolā iegūtās teorētiskās zināšanas un cik bieži tās tiek izmantotas praksē. Darba autors atzīst, ka teorētiskās zināšanas uzņēmuma komunikāciju departamenta ikdienā tiek izmantotas ļoti intensīvi un to izskaidro ar to, ka uzņēmumā viss ir ļoti augstā līmenī, tas ir starptautisks uzņēmums, līdz ar to precīzi teorētiskie apzīmējumi palīdz daudz labāk un efektīvāk sazināties ar citu valstu pārstāvjiem. Darba autors vēlas piebilst, ka tikpat liela nozīme PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX LV ir angļu valodai- tā tiek intensīvi mācīta un papildus uzlabota daļai no biroja darbiniekiem.
Interesanti bija arī novērot uzņēmuma ikdienu un jāsecina, ka PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Latvijas filiāle nepārtraukti tiecas uz augstākiem mērķiem, intensīvi kaut ko pilnveidojot, līdz ar to darbinieku ikdiena rit ļoti intensīvā gaisotnē. Novērojot komunikāciju departamenta darbiniekus un to darbu, darba autors secināja, ka katrs no tiem nākotnē raugās tālredzīgi, pamana iespējas un izaicinājumus, izprot un vada riskus. Katrs darbinieks nepārtraukti attīsta savas prasmes, par ko liecina biežie ārvalstu komandējumi un kursi kvalifikācijas celšanai.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite pakalpojumu sniegšanas uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/111700

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties