Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,75 (15%)
Cena ar atlaidi*:
4,24
Pirkt
Identifikators:836150
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma saimnieciskā darbība kopumā un izstrādātie priekšlikumi tās uzlabošanā   
  Organizatoriskā struktūra   
  Pakalpojuma apraksts   
  Transports   
  Pēdējo trīs gadu darbības rezultāti   
  Grafiks Nr.3 Peļņa   
  Attīstības gaita un tendence   
  Priekšlikumi   
  Uzņēmuma mārketinga darbība un izstrādātie priekšlikumi tās pilnveidošanai   
  Mārketinga funkcijas   
  Tirgus pētījumi un klientūra   
  Konkurenti un konkurētspēja   
  Pakalpojumu raksturlielumi un apgrozījums   
  Pakalpojuma cena, to veidošana   
  Reklāma   
  Reklāmas plāns   
  Reklāmas mērķi   
  Reklāmas radošā stratēģija   
  Reklāmas ziņojumu ideju veidošana   
  Reklāmas budžets   
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga funkcijas.

Mārketings, pirmkārt, ir rūpīga un vispusīga tirgus izpēte un, otrkārt, aktīva iedarbošanās uz pircēju un viņa vajadzību veidošana.
Mārketinga funkcijas uzņēmumā ir ļoti dažādas un ir atkarīgas gan no uzņēmuma veida, gan resursiem, gan pieredzes. Galvenās mārketinga funkcijas ir šādas :
cilvēku vajadzību un pieprasījuma izpēte;
jauno produktu projektu izstrāde;
produktu pārdošanas organizēšana atbilstoši pieprasījumam;
cenas noteikšana;
optimāla sadales kanāla un pārdošanas izvietojuma izvēle;
preces virzība uz konkrētu mērķauditoriju.
Mārketinga funkcijas uzņēmumā pilda firmas vadība, jo atsevišķa speciālista šajā jomā uzņēmumā nav.

Tā kā firmas pakalpojums ir pasažieru komercpārvadājumi ar maršruta taksometriem, tad iedzīvotāju skaits būtiski ietekmē šo pakalpojumu veidu. Pēc CSP datiem pašlaik Rīgā dzīvo aptuveni 759 186 cilvēki tā kā firma savu pakalpojumu piedāvā konkrētos piecos maršrutos, tad tieši šo rajonu iedzīvotāju skaits ir ļoti svarīgs. Kopējais privāto kompāniju pārvadātais pasažieru skaits 2002.gadā ar maršruta taksometriem bija 19,4 milj. Pasažieru. Pakalpojumu sniedzēju skaits nemainās, sakarā ar Rīgas Domes stratēģiju attiecībā uz transporta pakalpojumu nodrošināšanu Rīgas pilsētā, ko nosaka iedzīvotāju pieprasījums pēc maršruta taksometru pakalpojumiem.
Maršruta taksometru maršruti Rīgas pilsētā ir sadalīti pa astoņiem reģioniem. Uzņēmuma tirgus daļa attiecībā pret tuvākiem konkurentiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/836150

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties