Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,72 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,27
Pirkt
Identifikators:900292
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  SIA „Zangezurs2”    3
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma dibināšanas tiesiskie priekšnosacījumi    5
2.  Kā dibināt SIA?    6
3.  SIA priekšrocības un trūkumi    8
4.  Darbā pieņemšanas kārtība    9
4.1.  Curriculum Vitae    9
4.2.  Motivācijas vēstule    10
5.  Iekšējās darba kārtības noteikumi    11
5.1.  Ugunsdrošības noteikumi    11
6.  Organizatoriskās struktūras raksturojums    12
6.1.  Grāmatveža pienākumi    13
6.2.  Pavāru pienākumi    14
6.3.  Šefpavāru pienākumi    14
6.4.  Noliktavas darbinieku pienākumi    15
7.  Darba resursi un to vadīšana    16
7.1.  Darba kolektīva raksturojums    16
7.2.  Vadības stils    16
7.3.  Motivēšana    17
7.4.  Darba aizsardzības likuma ievērošana uzņēmumā    17
7.5.  Uzņēmuma psiholoģiskā klimata veidojošo faktoru raksturojums    19
7.5.1.  Krāsas ietekme uz darbu    19
7.5.2.  Tīrība darba vietā    19
7.5.3.  Apgaismojuma ietekme uz darbu    20
7.5.4.  Trokšņu ietekme uz darbu    20
8.  Uzņēmumā piedāvāto preču un pakalpojumu raksturojums    21
8.1.  Preču sortimenta raksturojums    21
8.2.  Preces dzīves cikls un tā ietekmētāji    23
8.3.  Preču iesaiņojums    25
8.4.  Preču zīme    25.
9.  Uzņēmuma piegādātāji un to raksturojums    26
10.  Uzņēmuma mērķa tirgus un tā rīcības analīze    27
10.1.  Mērķa tirgus noteikšana    28
10.2.  Klientu rīcība un pirkšanas ieradumi    28
11.  Sadarbības veidi klientiem    29
11.1.  Konfliktu risināšana    29
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotā literatūra    31
  PIELIKUMI    32
Darba fragmentsAizvērt

11.1.Konfliktu risināšana.
Konflikts ir pretēju vēlmju,interešu,viedokļu,pozīciju un mērķu sadursme.
Konflikta pamatā vienmēr ir cīna par kaut ko konkrētajam cilvēkam ļoti nozīmīgu.
Ar konfliktu parasti ir saistītas ļoti spēcīgas emocionālas izjūtas,un visbiežāk tās ir negatīvas.
Konflikti starp darbinieku un klientu manā darba vietā parasti rodas neapmierinātu klientu dēļ. Tas notiek ne tikai sliktas apkalpošanas dēļ, bet arī klientu sliktā garastāvokļa dēļ, kuri tādā veidā cenšas izlādēties. Konflikta situācijā parasti tiek izteiktas sūdzības un darbinieku pazemošana.
Konflikti restorānā ir dažādi, tie ir gan gadījuma, tos rada slikts garastāvoklis un zema uzvedības kultūra, slēptie, tos rada iemesls, ko pretējās puses īsti neapzinās vai nevēlas nosaukt,tāpēc konflikti ir par nenozīmīgām blakuslietām kā arī apzinātie – tos rada skaidra apziņa par pretējiem viedokļiem un mērķiem un to, ka situācija ir jāatrisina.
Konflikta situācijā kā risinājumu darbinieki parasti izvēlas izvairīšanās taktiku, mēģina to neievērot un turpināt darboties tā, it kā nekas nebūtu noticis, vai arī ignorē konflikta esamību. Lai arī jūtas slikti,tomēr mēģina to neizrādīt,jo domā,ka,iejaucoties notiekošajā,varētu vēl vairāk pasliktināt situāciju. Protams, reizēm konflikta apspriešana var būt pat vēlama, piemēram, ja mēs saprotam, ka otrs ir vienkārši ”izkāpis ar kreiso kāju no gultas” vai viņam ir nomākts garastāvoklis. Emociju izlādēšana par nenozīmīgiem sīkumiem var tikai izraisīt vēl lielāku stresu un radīt konfliktu,kas citādi nesāktos.

Secinājumi un priekšlikumi.
Izejot šo praksi, es ieguvu daudz jaunu iespaidu un galvenais – zināšanu.
Galvenais mans ieguvums ir tas, ka es iemācījos nopietni attiekties pret darbu, trennēju pienākumu apziņu, kas man vienmēr ir trūcis. Es ieguvu pamatzināšanas darba norisē, kas man ļoti noderēs nākotnes darba vietās. Iemācījos sadarboties ar kolektīvu, rast kompromisus, ieklausīties un rēķināties ar viņu viedokli, kas arī nav mazsvarīgi ne tikai darbā, bet arī dzīvē.
Vienmēr domāju, ka atvērt un uzturēt uzņēmumu ir ļoti vienkārši, bet, veidojot šo prakses atskaiti un iedziļinoties uzņēmuma darbībā, es secināju, ka veiksmīgas uzņēmuma darbības pamatā ir ļoti sarežģītas darbības, vienmēr ir jādomā, jāpieņem izšķiroši lēmumi, nedrīkst kļūdīties un, galvenais, „jāatdodas” uzņēmumam pilnīgi, lai optimāli veiksmīgi turpinātu tā darbību.
Produkta sortiments ir jāizvēlas nevis pēc savas gaumes, bet gan pēc cilvēku pieprasījuma. Nedrīkst ražot preci, kuru neviens neiegādājas.
Ne mazāk svarīgs process ir arī rūpīga darbinieku izvēle, jo darbinieki ir šī uzņēmuma lielākā reklāma. Šī uzņēmuma reputācija sastāv ne tikai no piedāvātajiem produktiem, bet arī augstas kvalitātes apkalpošans, kas sekmē klientu atkal atgriešanos restorānā.
Tāpat arī rakstot šo atskaiti es nostiprināju savas pamatzināšanas tādos priekšmetos kā tirgzinības, biznesa ekonomika, saskarsme, lietvedība un latviešu valoda.
Iesaku uzņēmumam turpināt savu darbību jau ejošā virzienā un tuvākajā laikā nemainīt savu darbības virzienu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakse restorānā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/900292

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties