Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:477813
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2013.g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Nostrādājot pamatpraksi uzņēmumā „Harvil serviss” jāsecina, ka pārdošanas process tiek organizēts ļoti labi.
Uzņēmums pārdod un meža un dārza tehniku, kā arī izgatavo augstspiediena hidrotehniku.
Mērķgrupa ir vīrieši, kas vecāki par 25 gadiem, jo bieži vien, ja pat tehnikas lietotājs ir gados jaunāks vīrietis, tad viņam līdzi ir tēvs vai vectēvs, kuram ir lielāk pieredze dārza un meža darbos. Nereti arī viņi ir tie, kas pieņem lēmumu par attiecīgās tehnikas iegādi.
Pārdošanas organizatoriskā struktūra sastāv no 6 posmiem, kas ir: klients; pārdevējs uzrunā klientu; klients izsaka savas vēlmes; pārdevējs parāda attiecīgo preci; klients izdara lēmumu; klients iegādājas preci.
Pārdevējam ir jāveic 4 darba uzdevumi, lai klients iegādātos preci, bet galvenokārt viņam ir jārada labs iespaids par uzņēmumu, jo, ja tiks radīts iespaids, ka darbinieki ir profesionāli un laipni, atsaucīgi, ja pārdodamā prece ir kvalitatīva, tad pastāv liela iespējamība, ka klients veikalā atgriezīsies arī otrreiz.
Pārdošanas plāni netiek noteikti, jo ir grūti paredzēt cik un kāda veida tehnika tiks pirkta. Ietirgotās tehnikas apjoms lielā mērā ir atkarīgs no sezonas un laikapstākļiem.
Darbībā tiek izmantots AIDA pārdošanas modelis, kur pārdevējs uzņemas vadību un uzklausot pircēja vēlmes piedāvā attiecīgo preci. Šis modelis nestrādā pilnvērtīgi, jo pircēji paši stāsta par to, ko vēlās un jūtas ļoti brīvi kontaktējoties ar pārdevēju.
Pārdevēji ir ļoti kompetenti savā jomā un ļoti labi pārzina visu, kas saistīts ar meža un dārza tehniku. Iespējams, pārdevējiem tik labi neveiktos, ja viņi strādātu Rīgā vai kādā citā lielākā pilsētā, kur cilvēki ir noslēgtāki, jo tad parādītos to zināšanu trūkums attiecībā uz pircēja lēmuma pieņemšanas posmiem un pārdošanas modeļa AIDA izmantošanu.
Uzņēmumam nav mārketinga stratēģijas un tas netiek reklamēts, taču strādā ar peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pārdošanas organizācijas process SIA "Harvil serviss"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/477813

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties