Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,82 (15%)
Cena ar atlaidi*:
4,67
Pirkt
Identifikators:503354
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2015.g. - 2016.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma attīstības fāzes un tā vadīšana no teorētiskā viedokļa    6
1.1.  Produkta loma uzņēmuma attīstībā    12
1.2.  Tirgus analīzes loma uzņēmuma attīstībā    13
2.  Uzņēmuma „Y ” SIA attīstības posmu analīze    17
2.1.  „Y” apraksts un darbība    17
2.2.  „Y” SIA attīstība pēc I. Adizes fāzēm    25
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
  Pielikums    32
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autors secināja, ka:
1. Uzņēmuma attīstības posms pēc I. Adizes teorijas sastāv no augšanas, vidus punkta un novecošanas. Šis posms satur 9 dažādas fāzes kurām uzņēmums savā dzīves laikā iziet cauri
2. Uzņēmums “ Y” SIA neveic pienācīgu esošās situācijas analīzi un nepievērš uzmanību vispārējām problēmām.
3. Uzņēmuma „Y” SIA mikro vide, darbība un vispārējā attīstība bija vērojama augstākajā līmenī tieši ziedu laiku fāzē.
4. Jauna unikāla „Tulpes” produkta izveide 1993. gadā, uzņēmumam „Y” SIA veicināja tā atpazīstamību un klientu skaita pieaugumu, kā arī palielināja pirmā produkta pieprasījumu
5. Uzņēmums „Y” SIA laikā no 2011 līdz 2014. gada beigām bija nodrošinājis sevi ar samērā lielu peļņu, tomēr tā iekšienē jau tad bija zudusi interese par turpmāko uzņēmuma attīstību un lietderīgu finanšu līdzekļu ieguldījumu uzņēmuma uzlabošanā, kas ir aristokrātijas fāzes pazīmes
6. „Y” SIA vadība nav ieinteresēta pašreizējās situācijas labošanā un turpmākajā uzņēmuma attīstībā, līdz ar ko uzņēmums jau no 2015. gada atrodasstarp aristokrātijas un birokrātijas fāzi

Balstoties uz secinājumiem autors izvirza šādus priekšlikumus:
1. Uzņēmuma SIA „Y” vadībai sākot ar 2017. gadu veikt ikgadējas uzņēmuma tekošā stāvokļa analīzes, lai laicīgi spētu noteikt problēmas un risināt tās

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Organizācijas attīstības posmi un to analīze uzņēmumā "Y" SIA”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/503354

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties