Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,75 (15%)
Cena ar atlaidi*:
4,24
Pirkt
Identifikators:893451
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga darbības būtība un nozīme uzņēmumā    4
1.1.  Mārketinga komplekss    4
1.2.  Mārketinga darbība mērķtirgū    7
2.  Nordea Banka un tā mārketinga darbības vērtējums    9
2.1.  Piedāvātie pakalpojumi    10
2.2.  Cenu veidošana un virzīšanas pasākumi    12
2.3.  SVID analīze    14
3.  Pētījumā izmantotās metodes    11
3.1.  Anketēšana    11
3.2.  Interneta materiālu analīze    17
4.  Nordea Bankas mārketinga darbības analīze    19
4.1.  Respondentu viedokļu analīze    19
4.2.  Interneta materiālu analīze    23
5.  Secinājumi    25
6.  Priekšlikumi    26
7.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Darba fragmentsAizvērt

5. Secinājumi
Banka un tās struktūra sevī ietver patērētāju vajadzību un vēlmju apzināšanu, pakalpojuma vai produkta izveidi, kā arī cenas un sadales kanālu noteikšanu. Banka ir tā darbības sfēra, kurai katrs indivīds uztic savus naudas darījumus, kā arī naudas līdzekļu uzkrājumus.
Konkurence ir uzņēmējdarbībā ir skarba. Ja tirgū ir vieta vairākiem uzņēmumiem, tajā noteikti būs konkurenti, kur katrs mēģinās palielināt savu tirgus daļu. Uzņēmumi, kuri ignorēs klienta vēlmes, cietīs neveiksmi, jo šādā situācijā noteicējs ir klients. Mārketinga speciālisti savu uzmanību velta klientiem, orientējot savu darbību uz to vēlmju un vajadzību piepildīšanu. Mārketinga sfēras darbiniekiem ir pienākums nodrošināt, lai klienta intereses būtu pirmajā vietā, kā arī citu speciālistu ziņā ir rūpēties par uzņēmumu pozitīvo bilanci un vienmerīgu ražošanas procesa izpildi. Mārketinga speciālisti labi apzinās – klients otrreiz nepirks pakalpojumu vai preci no uzņēmuma, kas piedāvā nekvalitatīvu produkciju par nepieņemamu cenu, kā arī ja nav klientu, nav arī jēgas uzņēmuma darbībai.
Galvenie secinājumi par Nordea bankas darbību būtu:
1. Nordea banka kopš 1992. gada darbojas Latvijas banku sektorā, tāpēc klientu piesaistē liela nozīme ir mārketinga aktivitātēm;
2. Komunikācija ar klientiem ir nozīmīga reklāmas pasākumu organizēšanā;
3. Katrai bankai ir atšķirīgas mārketinga stratēģijas, kas ir orientēta uz konkrētas bankas piedāvājumiem un vēlamajiem rezultātiem.
4. No aptaujas rezultātiem iespējams secināt, ka Nordea banka ir atpazīstams zīmols banku sektorā, taču citas bankas ir vairāk atpazīstamas;
5. Bankai jāpievērš lielāka uzmanība reklāmas kampaņām un vizuālā tēla veidošanai;
6. Bankai jānodrošina ne tikai sekmīga esošo klientu apkalpošana, bet arī jaunu piesaistīšana;
7. Banku darbība ir virzīta uz ienākumu maksimizāciju un risku minimizāciju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Nordea bankas mārketinga darbības analīze un pilnveidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/893451

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties