Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,85 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,64
Pirkt
Identifikators:984815
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2014.g.
Darba fragmentsAizvērt

2.3.Apkalpojošais personāls, tā darba izvērtējums,apkalpošanas procesa raksturojums
Apkalpojošais personāls ir ļoti atsaucīgs,pozitīvi noskaņots,zinošs un aktīvi darbojas savā sfērā. Viesmīļiem nav iedalīti katram savi darba pienākumi,viss notiek skatoties pēc situācijas. Viens novāc galdu,otrs gatavo tēju vai kafiju, trešais saliek galda piederumus un tā uz riņķi. Protams,viesmīlim ir viens pienākums – apkalpot klientus un rūpeties par to,lai viss būtu augstākā līmeņa un likt klientam justies labi un omulīgi. Vienmēr ir jāņem vērā klienta teiktais,vienmēr ir jāpiekrīt tam ko viņš saka,jo klientam vienmēr ir taisnība! Šo visu viesmīļi ievēro un dara visu,lai šim restorānam būtu laba reputācija un klients būtu apmierināts.
Apkalpošanas process notiek operatīvi un kārtīgi, klientam tiek piedāvāta kafija vai tēja,galdi tiek novākti tikai tad kad klients ir paēdis un liek to par sevi manīt. Kad klients ir aizgājis tiek salikti jauni galda piederumi (nazis un dakša). Brokastīs klienti paši paņem šķīvi un uzliek uz tā visu ko vēlas. Viesmīļa pienakums,kad klients ir ieņēmis vietu ir pieiet un piedāvāt kafiju vai tēju,jo to var pagatavot tikai viesmīlis. Kafija tiek pasniegta speciālā kafijas kanniņā,silto pienu pagatavo viesmīlis,to pasniedz speciālā piena trauciņā un tēju pasniedz stikla krūzē. Kad brokastis ir beigušās,tad viesmīļi novāc brokastu galdu un viņiem palīdz pavāri,lai operatīvāk tiktu veikts darbs,jo pēc brokastīm zāle ir jāsagatavo tiem klientiem kas atnākuši pusdienot. Šos galdus notīra un uzklāj jaunus galdautus un jaunus galda piederumus,uzliek galda salvetes.
Kad klients ir atnācis pusdienot tam ierāda vietu,iedod ēdienkarti un piedāvā kaut ko dzeramu. Kad klients ir izvēlejies ko ēdīs,tad viesmīlis to nodot pavāram. Ēdiena pasniegšanā svarīgi ir atcerēties,ka pirmā ir jāapkalpo sieviete un tikai tad vīrietis un ēdiena pasniegšana notiek no labās puses (labās rokas).
Kad notiek banketi,tad klientus apokalpo vairāki viesmīļi,lai vienlaicīgi būtu iznesti visi ēdieni un nevienam nebūtu jāgaida. Galdu novāc tikai tad,kad VISI ir paēduši,arī banketos pirmās ir jāapkalpo sievietes.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalifikācijas prakses atskaite "Restorānu pakalpojumu komerczinības"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/984815

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties