Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,99
Ietaupījums:
0,77 (11%)
Cena ar atlaidi*:
6,22
Pirkt
Identifikators:662051
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Viesnīcas un apkārtnes raksturojums    4
  Reklāma    5
  Nokļūšanas iespējas    6
  Tūrismu veicinošie un bremzējošie faktori    7
  Infrastruktūras raksturojums    8
  Viesnīcas telpu izvietojums    9
  Telpu uzkopšana    10
  Rīta uzkopšanas darbi koplietošanas telpās    11
  Kārtība numuros    12
  Numuru tīrīšanas secība    14
  Tīrīšanas līdzekļi un to pielietojums    16
  Kontrolsaraksts tīrīšanas ratiņiem    17
  Iekšējās kārtības noteikumi    18
  Tūrisma produkti un piedāvājumi    19
  Organizatoriskā struktūra    21
  Konkurence    23
  Viesu uzņemšanas dienests (VUD)    25
  VUD vispārīgie uzdevumi    26
  VUD tiešie uzdevumi    27
  Noslogojums pēc nacionalitātēm    30
  Kompāniju rezervācijas    31
  Viesnīcas noslogojums    34
  Ieņēmumi 2007.gadā    35
  Viesu reģistrēšana, rezervēšanas sistēmas un norēķini    36
  Veiktās rezervācijas 2007.gadā    37
  Nākotnes perspektīvas    38
  Secinājumi    39
  Izmantotā literatūra    40
  Pielikums    41
Darba fragmentsAizvērt

Lai nostiprinātu viesu uzņemšanas un apkalpošanas mācību programmā apgūtās teorētiskās zināšanas un prasmi tās pielietot praktiskajā darbībā, ir nepieciešams iegūt praktiskas iemaņas tūrisma uzņēmumā. Par savu prakses vietu izvēlējos 3 zvaigžņu viesnīcu „Kolonna Hotel Brigita” Rīgā, Pārdaugavā.
Viesnīcas serviss un pakalpojumi atbilst trešajai kategorijai. Viesnīca ir piemērota gan tūristu klases ceļotājiem, gan darījumu ceļotājiem, biznesa cilvēkiem, kuri darbu var turpināt arī viesnīcā.
Prakses laikā guvu vispārēju ieskatu viesnīcas darba organizācijas jautājumos, iepazinos ar uzņēmumu un tajā strādājošo personālu, iekšējās kārtības noteikumiem, pildīju istabenes pienākumus.

Prakses mērķi un uzdevumi:

nostiprināt teorētiskās zināšanas un apgūt prasmi kā tās pielietot praktiskajā darbībā;
iepazīties ar organizatorisko struktūru, darbinieku pienākumiem;
apgūt un attīstīt praktiskas iemaņas telpu uzkopšanā, pildot istabenes pienākumus;
apgūt iemaņas viesu uzņemšanā un apkalpošanā.
Viesnīca “Brigita” dibināta 1994.gadā. 2003.gadā viesnīca tika slēgta rekonstrukcijai. Tika piebūvēts ceturtais stāvs, veikts kapitālais remonts, iebūvēts lifts un veikti būtiski atjaunošanas darbi. 2007. gada martā viesnīca pievienojās viesnīcu tīklam KOLONNA HOTELS GROUP, ieguva jaunu nosaukumu “Kolonna Hotel Brigita” un “piedzima no jauna”. Pēc viesnīcas atjaunošanas tika rastas investīcijas informatīvo tehnoloģiju sakārtošanā, viesnīcas rezervēšanas un restorāna uzskaites programmu ieviešanā.
Pēc rekonstrukcijas viesnīcas telpas ir kļuvušas vēl mājīgākas, telpu interjers ir moderns un patīkams. Apgaismes ķermeņi iekštelpās ir pieskaņoti telpu dizainam – pēc krāsām un stila, taču tie nav pietiekami.
Viesnīcas apkārtne ir minimāli apzaļumota – galvenokārt, viesnīcu rotā dekoratīvais zālājs un mūžzaļie skujeņi, kas aug pie parādes durvīm. Uz āra palodzēm vasaras un rudens sezonā tiek novietotas puķu kastes, kuras rada krāšņāku iespaidu par, pēc krāsas pelēko, ēkas fasādi.
Viesnīca „Kolonna Hotel Brigita” atrodas Rīgā, Saulkalnes ielā 11, Pārdaugavā - klusā un zaļā pilsētas daļā, tikai 15 min. brauciena attālumā no starptautiskās lidostas RĪGA, 10 min. attālumā no Vecrīgas, 8 min. brauciena attālumā no Centrālās stacijas un 20 min. brauciena attālumā no Jūrmalas.
Pie viesnīcas var ērti piekļūt gan ar privāto, gan ar sabiedrisko transportu, trolejbusu pietura atrodas tieši pie viesnīcas, arī tramvaja pietura ir pāris simts metru attālumā, tādejādi viesiem nav jāmēro tāls ceļš līdz sabiedriskajam transportam. Viesnīca, braucot pa Saulkalnes ielu, ir viegli pamanāma, tas ir pozitīvs aspekts.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalifikācijas prakse viesu uzņemšanā un apkalpošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/662051

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties