Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:691833
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par uzņēmumu    4
2.  Viesnīcas un restorāna praktiskā izpēte    5
2.1.  Apkalpošana uzņēmumā    5
2.2.  Uzņēmuma interjers un gaisotne    5
2.3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
2.4.  Uzņēmuma piedāvātie palīg pakalpojumi    8
2.5.  „Hotel Irina” sadarbība ar citiem uzņēmumiem    9
2.6.  Savstarpēja sadarbība uzņēmuma popularizēšanai    11
3.  Tūrisma informācijas centra raksturojums    12
4.  Latvijas Republikas likumi saistībā ar uzņēmumu    14
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Pēc nostrādātā prakses laika jūtos gandarīta un ļoti apmierināta par savu profesijas izvēli, jo saprotu, ka tieši restorāni, ēdināšanas un izmitināšanas nozare ir tā nozare, kurā vēlos darboties savā dzīvē. Tas ir darbs, kuru varu darīt ar prieku, jo man patīk darboties saskarsmē ar cilvēkiem, patīk strādāt skaistajās viesmīļa formās un es esmu gatava un vēlos iemācīties vēl daudz jauna šajā jomā.
Strādājot tieši šajā uzņēmumā, saskāros ar ļoti daudz krievu tautības cilvēkiem, te var secināt, ka galvaspilsētā lielākā daļa iedzīvotāji ir krievu tautības un daļa no tiem nemaz neprot mūsu valsts valodu, savukārt ārzemniekus, piemēram, vāciešus, angļus un citus, savā prakses laikā sastapu ļoti reti. Manuprāt, tūristiem šajās karstās vasarās ļoti svarīgi ir vai viņiem piedāvā pusdienot siltās telpās vai āras terasē, kā arī būtu nepieciešams padomāt par kondicionieriem numuriņos, jo viesi sūdzas, ka ļoti grūti gulēt naktīs tādā karstumā. Novēroju arī to, ka šajā uzņēmumā īpaši nepievērš uzmanību ēdienu pasniegšanas kārtībai, jo bieži viesis šeit ir tikko saņēmis zupas porciju, kad liftā jau tiek atsūtīta otrais ēdiens, kurš, rezultātā, stāv un dziest viesim uz galda, kamēr viņš vēl ēd zupas porciju.
Liels pluss tomēr šai vietai, manuprāt, ir interjers. Tik pārdomāts, interesants un grezns, tai pašā laikā arī ļoti mājīgs ar tādu nomierinošu auru, ko, manuprāt, izstaro restorānā esošais akvārijs. Restorāns arī vienmēr ir ļoti tīrs, sakopts un kārtīgs, es pat teiktu, ideālā tīrībā vienmēr, arī nekas salauzts vai bojāts nekad neatrodas restorāna zālē, viss tiek regulāri uzmanīts un sakopts. Tomēr kopumā varu secināt, ka vislielāko iespaidu restorānā uz viesi atstāj tieši apkalpošana. Viesi vēlas saņemt smaidīgu, ļoti laipnu un atsaucīgu apkalpošanu, jo ja tā nebūs, viesis neatgriezīsies tikai tādēļ, lai paskatītos grezno interjeru, vai lai pasēdētu mīkstos dīvānos.
Kā jau minēju šī darba sākumā, ar prakses vietu esmu ļoti apmierināta, jo esmu tikai ieguvusi. Jaunas zināšanas apkalpošanas jomā, ko man sniedza restorāna vadītāja, kā arī jauna darba pieredze, ko ieguvu strādājot šajā uzņēmumā kopā ar zinošiem un profesionāliem darbiniekiem.



Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievadprakse restorānā "Irina"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/691833

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties