Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,71 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,78
Pirkt
Identifikators:215511
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Skolotāja pēc iepriekšējās stundas turpina par apsveikumu, rosina bērnos veidot locījumu, kuru varētu izmantot apsveikuma iekšpusē kā elementu.
Galvenā daļa
Pirms sākt īsto locījumus skolēniem ir jāpatrenējas locījuma veikšanā, jāsaprot darba gaita. Pirmo locījumu skolēni veic ļoti līdzīgu nepieciešamajam. Skolotāja dod instrukcijas un rāda locīšanas gaitu, kurai seko visi skolēni un izloka tāpat. Lai visiem sanāktu, skolotāja gaida, kamēr visi bērni paveic vienu darbību, tad turpina dodot nākošās instrukcijas. Kad bērni ir veikuši vienu locījumu, kurš ir ļoti līdzīgs nepieciešamajam, tad skolēni izmēģina otru locījumu, kurš būs apsveikuma kartiņā. Locījumu veic divas reizes, pirmo reizi skolotāja dod locīšanas instrukcijas, rādot locījumu gaitu, otro reizi skolēni paši mēģina izlocīt. Darbu veic ļoti rūpīgi kārtīgi iezīmējot ar pirkstu locījuma līnijas, lai varētu veiksmīgāk to paveikt.
Nobeigums
Pēc locījumu veikšanas ielīmē apsveikuma kartiņā veikto locījumu, apzinoties katra sava veidotā darbiņa pielietojumu. Skolēni nosaka darba gaitu kā būtu vispareizāk ielīmēt. Vispirms pielīmē vienu malu, tad tikai otru. Locījums, kurš ielīmēts apsveikumā, kad atver apsveikumu, tas atveras kā puķe.

Pašanalīze
Šī stunda pēc manām domām tika diezgan veiksmīgi novadīta. Pirms sākām locījumu, uzreiz tika pateikts, ka locīsim visi kopā un ja kāds izloka ātrāk, tad jāgaida pārējie. Visi bērni tam sekoja un es rādot locījumu arī sekoju tam, lai skolēni visi būtu izlocījuši konkrēto locījumu tikai tad turpināju tālāk locīt. Šajā stundā grūtības sagādāja tikai locījuma pēdējā darbība, kuru grūti bija nodemonstrēt stāvot visas klases priekšā, skolēniem to bija grūti saprast un izsekot tam līdzi. Tāpēc vajadzēja katram skolēnam pienākt klāt un parādīt individuāli. Tā kā klasē bija tikai desmit skolēni tad tas bija iespējams diezgan ātri to izdarīt, bet ja klasē būtu vairāk skolēnu tad domāju, ka bērni varētu sadalīties grupās un tad skolotāja katrai grupai varētu parādīt pēdējo izlocījumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1338176
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvās prakses atskaite sākumskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/215511

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties