Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,55 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,44
Pirkt
Identifikators:647316
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2018.g. - 2018.g.
Darba fragmentsAizvērt

5. Veikt savas pedagoģiskās darbības pašanalīzi.
Manuprāt, sadarbība ar bērniem man norisinājās veiksmīgi, viņi mani ātri pieņema un atradām kopīgu valodu. Protams, tā nebija ar visiem – daudzi bērni iesākumā labprāt tikai vēroja mani, katru manu darbību, nerunāja un novērsās, savukārt citi tieši pretēji – nāca klāt, sēdās klēpī, vēlējās vairāk pastāstīt par sevi un izjautāt mani.
Esmu sapratusi, ka strādājot pirmsskolas izglītības iestādē ļoti reti, kad kaut kas notiek tieši un korekti pēc iedomātā plāna. Katru dienu varēja notikt, kas tāds, kas izjauc līdzsvaru, domas un liek rīkoties mazliet savādāk. Pirmajā dienā sākot rīta apli, viena meitenīte pēkšņi izvēmās. Kam tādam, protams, nebiju gatava un neko tādu pat nespēju paredzēt, ka tā varētu notikt. Manuprāt, mana reakcija bija adekvāta un nodarbību uz brīdi pārtraucu, lai auklīte varētu savākt grupiņu un es palīdzeju meitenei nomazgāties un pārģērbties. Tad sapratu, ka sādi ikdienā var atgadīties jebkas un vienmēr ir jābūt gatavai nestandarta situācijai, kad mana iecerētā nodarbība nebūs mana darba prioritāte.
Arī ne visās nodarbībās iesākumā vēlējās piedalīties visi bērni. Piemēram, dziedot kādu dziesmu vai demonstrējot pirkstiņrotaļu, kāds zēns labprātāk vārtījās pa paklāju vai darīja, ko citu savā nodabā. Sapratu, ka viņu neieinteresēšu tajā brīdī un turpināju darboties, netraucējot zēna nodarbi, jo pārējie bērni tomēr koncentrējās uz manu darbību. Manuprāt, nebūtu korekti pārtraukt visus, lai piesaistītu vienu. Ar laiku šis zēns vērojot mūs arī sāka nodarbībā iesaistīties. Jutos gandarīta un šķita, ka rīkojos atbilstoši situācijai, lai gan brīžiem rosijās dažādas domas un šaubījos vai mana darbība ir pareiza, atbilstoša un vai man nevajadzētu ieinteresēt visus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1373158
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/647316

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties