Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:793766
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi: Uzdevumā 1.3. b. : Samazinot entitīju ienākšanu palielinājās rindas, līdz ar to entitīju skaits modelī pieauga
Uzdevumā 1.3. c. : Palielino modelēšanas laiku uz 12 stundām palielinājās vidējais gaidīšanas laiks kā arī vidējais sistēmā pavadītais laiks
Uzdevumā 1.3. d. : Palielino modelēšanas laiku uz 24 stundām un katrai detaļai apstrādes procesu nepieciešams uzstādīšanas laiku 2 minūtes, tādā veidā acimredzami palielinājās vidējais gaidīšanas laiks un vidēji sistēmā pavadītais laiks, kas izveido lielu sastrēgumu rindā

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vienkāršas apkalpošanas sistēmas imitācijas modelēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/793766

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties