Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:958966
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga komunikāciju plāns tiek veidots jauna uzņēmuma SIA „Livre” atklāšanai. Uzņēmums atrodas Madonā, Tirgus ielā 3, pašā centrā. SIA „Livre” ir kafejnīca – lasītava, tas nodarbojas ar grāmatu mazumtirdzniecību, kā arī piedāvā lasītavas un kafejnīcas pakalpojumus. Uzņēmuma atklāšanas pasākumi norisināsies 2 dienu garumā, š.g. 27. un 28. augustā, kuru laikā varēs iepazīties ar uzņēmumu un tā piedāvājumu.

Mērķauditorija:
Tā kā uzņēmums atrodas Madonā, tad mērķauditorija būs Madonas un tās apkārtnes iedzīvotāji. Uzņēmuma atklāšanas pasākumus varēs apmeklēt jebkura vecuma, tautības, sociālā stāvokļa cilvēki, jo uzņēmuma piedāvātā produkcija ir aktuāla plašai auditorijai. Atklāšanas pasākumi ieinteresēs visas vecuma grupas, tiek padomāts gan par bērniem, gan pieaugušajiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/958966

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties