Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,38 (12%)
Cena ar atlaidi*:
10,11
Pirkt
Identifikators:922302
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2017.g. - 2019.g.
Darba fragmentsAizvērt

ITIL V3
1. Kādi ir Deminga cikla četri soļi ? / The four stages of the Deming Cycle are?
Plāno, dari, pārbaudi, rīkojies / Plan, Do, Check, Act
2. Pieejamības pārvaldības galvenais uzdevums ir ? / The main objective of Availability Management is?
Nodrošināt, ka pakalpojuma pieejamība sakrīt ar vai pārsniedz saskaņotās biznesa vajadzības / To ensure that service availability matches or exceeds the agreed needs of the business
3. Par kuru no šīm aktivitātēm atbild Pakalpojuma līmeņa pārvaldība ? / Which of the following activities is Service Level Management responsible for?
Klientu orientēta pakalpojumu kataloga izveide / Create a customer facing service catalogue
4. Incidentu pārvaldība rada biznesam vērtību ? / Incident Management has a value to the business by?
Veicinot incidentu ietekmes samazināšanu / Contributing to the reduction of impact
5. Kas ir bāzlīnijas noteikšanas galvenais mērķis ? / What is the main reason for establishing a baseline?
Vēlākai salīdzināšanai / For later comparison
6. Kāda ir pareiza notikumu secība izvēloties tehnoloģijas rīku ? / Which is the correct sequence of events in the selection of a technology tool?
Prasības, Izvēles kritēriji, Produkta novērtēšana, Produkta izvēle / Requirements, Selection Criteria, Evaluate Product, Select Product

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mākoņskaitļošana, ITIL V3 un ITIL V4 atbildes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/922302

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties