Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:785331
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kārters H.. Efektīva reklāma. Apgāds Jumava, 1993.
Firmas nosaukums -> tirdzniecības marka -> preču zīme.
44.lpp
Brends – tā ir tirdzniecības marka. Nosaukums, simbols, zīme, arī to kombinācija, kas darbojas kā viena pārdevēja preču vai pakalpojumu identifikācijas līdzeklis, ļaujot šo preču vai pakalpojumu klāstu izcelt konkurentu piedāvāto analogu gūzmā.
48.lpp
Firmas stils – grafisku paņēmienu kopums, kas ļauj identificēt uzņēmumu, tā tirdzniecības vai firmas zīmi (marku), logotipu un citus elementus, kas ļauj to atpazīt un atcerēties.
55.lpp
Poligrāfiskā reklāma – interjeri – frmas apģērbs – transports – norādes – izstādes.
60lpp
Imidžs – standartu simbols.
136.lpp

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties