Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:649809
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mērķa auditorija. Uzsākot mārketinga kampaņu vai reklāmu valstī ar atšķirīgu kultūru, vienmēr pirms tās jāveic mērķa tirgus izpēte. Konservatīvisms līmenis, dzimumu uzskati un ideoloģijas var ievērojami atšķirties starp kultūrām. Prezentējot reklāmas kampaņu, kas nav saskaņā ar kultūras normā konkrētā valstī, var aizskart mērķauditoriju, kas savukārt ievērojami kavē kampaņu. Kultūras normu apzināšanās var arī palīdzēt uzņēmumam sašaurināt mērķauditoriju. Piemēram, Japānā un Austrijā ģimenēs parasti vīrieši pieņem lēmumus, bet Zviedrijā to lielākoties dara sievietes.
Saziņa starp kultūrām nozīmē visu personīgo uzskatu likšanu malā un uzmanīgu klausīšanos otrā personā. Ir jāattīsta savs klausīšanās prasmes un jāmācās turēt mēli aiz zobiem. Zināšanas par savu kultūru un par otru kultūru palīdz pārvarēt kulturālās atšķirības. Katrai valodai ir savas īpatnības, kuras var dod norādes par šīs kultūras pārstāvju uzvedību, manierēm un domāšanu. Piemēram, angļi parasti ir ļoti pieticīgi, atturīgi un cenšas izvairītiem no sarežģītām situācijām. Daiļrunība, ekspresivitāte un plašs vārdu krājums parasti ir raksturīgs spāņiem un itāļiem un vāciešiem.

Globālā produkta brendings
Brendinga process dod produktam identititāti un tēlu, lai radītu iespaidu uz pircējiem. Brendings ir garš process, kas ietver daudz uzņēmuma investīcijas, gan laika, gan naudas ziņā. Brenda identitātes veidošana ietver nosaukuma projektēšanu, kā arī simbola un logo izstrādāšanu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,62 €
Materiālu komplekts Nr. 1333976
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Globāla produkta vadības principi un brendings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/649809

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties