Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:313497
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Vispārējs ģimnāzijas raksturojums   
  Ģimnāzijas pedagogu kvalitatīvais raksturojums   
  Sociālās vides raksturojums   
  Ģimnāzijas pamatmērķi   
  Stiprās puses, tālākās attīstības vajadzības   
Darba fragmentsAizvērt

Vispārējs ģimnāzijas raksturojums
2008./2009.mācību gadā ģimnāzijā mācījās 885 skolēni.
32 klašu komplekti, kas ir maksimālais skaits, lai varētu nodrošināt ar klašu telpām.
2009./ 2010.mācību gadā mācījās 825 skolēni, tās ir 30 klases.
2010./2011.mācību gadā mācās 828 skolēni, tie sastāda 30 klašu komplektus.
Ģimnāzija piedāvā 5 izglītības programmas:
Pamatizglītības otrā posma (7.-9.kl.) izglītības programma.
Vispārējās vidējās izglītības humanitārā un sociālā virziena programma (cilvēkzinības).
Vispārējās vidējās izglītības matemātikas, dabaszinību un tehnikas virziena programma (dabaszinības).
Vispārējās vidējās izglītības matemātikas, dabaszinību un tehnikas virziena programma (ķīmija, bioloģija).
Vispārējās vidējās izglītības matemātikas, dabaszinību un tehnikas virziena programma (matemātika un datorzinātnes).
Izvērtējot skolēnu intereses un pieprasījumu, ar 2009.-2010.mācību gadu ģimnāzija piedāvā Vispārējās vidējās izglītības vispārizglītojošā virziena programmu.
Ģimnāzijas pedagogu kvalitatīvais sastāvs:
Ģimnāzijā strādā 72 pedagogi:
ar augstāko pedagoģisko izglītību 67 pedagogi 93.0 %
ar citu augstāko izglītību 1 pedagogs 1.5 %
ar vispārējo vidējo izglītību 4 pedagogi 5.5 %
augstāko pedagoģisko izglītību apgūst 4 pedagogi
maģistri 29 pedagogi 40 %
doktors 1 pedagogs

Pilsētas metodiskās apvienības vada 5 pedagogi.
ISEC ārštata metodiķi – 10.
2 skolotāji ir līdzautori mācību grāmatām matemātikā un krievu valodā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,24 €
Materiālu komplekts Nr. 1333029
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vadības teorija. Sociālās pedagoģijas aspekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/313497

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties