Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:862390
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma darbības plānošana tirgus ekonomikas apstākļos izstrādā vēlamos perspektīvas variantus un atrod ceļus, kā šai perspektīvai visefektīvāk tuvoties.
Plānošana ir cieši saistīta ar uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem, savukārt mērķu izvirzīšana ietekmē plānošanu.
Katram plānam ir jābūt īstenojamam, dzīvotspējīgam un elastīgam attiecībā pret iekšējām un ārējām ražošanas un tirgus sistēmas izmaiņām. Plānošana ir pamats daudz un daudzveidīgu ekonomisko, organizatorisko, vadīšanas, sociālo un citu funkciju īstenošanai, kas raksturo mūsdienu ražošanas attīstību.

Stratēģiskās plānošanas termins pirmo reizi parādījās 1965. gadā. Tika izstrādāti dažādi stratēģiskās plānošanas procesa modeļi. Viena no raksturīgām stratēģiskās plānošanas procesa iezīmēm bija tā, ka stratēģijas izstrādāšanā iesaistījās organizāciju augstākie vadītāji un direktoru padomes, kas pirms tam bija tikai izvērtējušas speciālu plānotāju iesniegtos priekšlikumus.
Stratēģiskā plānošana izvēlas un pamato izvirzīto vai tradicionālo uzņēmuma ideāla sasniegšanas līdzekļus, mērķus un uzdevumus. Uzņēmuma stratēģiskie ideāli var būt ekonomiskais pieaugums, cilvēciskā potenciāla nepārtraukta attīstība, izeja pasaules tirgū ar savu produkciju u.c. Stratēģiskā plānošana ir ilgtermiņa.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,47 €
Materiālu komplekts Nr. 1333996
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma stratēģija un politika. Stratēģiskās vadīšanas process”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/862390

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties