Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,78 (13%)
Cena ar atlaidi*:
5,21
Pirkt
Identifikators:311243
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

10.1. Ģeogrāfiskās pazīmes
Swedbank internetbankas pakalpojumi ir pieejami visiem Latvijas iedzīvotājiem. Klimata izmaiņas daļēji ietekmē internetbankas izmantošanu. Sliktos laika apstākļos pieeja internetbankai var būt neiespējama.
10.2. Demogrāfiskās pazīmes
Pakalpojums paredzēts lietošanai gan sievietēm, gan vīriešiem. Šo pakalpojumu izmantos ļoti plašs patērētāju loks, sākot ar pusaudžiem no 16 gadu vecuma beidzot ar pensionāriem līdz 65 gadiem un retos gadījumos vairāk. Tas ir atkarīgs no cilvēka vajadzības lietot internetbanku.
10.3. Sociāli ekonomiskās pazīmes
Swedbank internetbanku izmantos cilvēki ar visiem ienākumu līmeņiem. Neatkarīgi no izglītības, profesijas un nodarbošanās. Pakalpojumu izmantos tie, kuri izvēlas nomaksāt rēķnus neizejot no mājas. Pakalpojums ir ļoti noderīgs tiem , kuriem ir maz brīvā laika.
10.4. Nacionālās un kultūras pazīmes
Internetbankas pakalpojumu lietos gan tie, kas vēl mācās un vēlas iegūt prasmes darbā ar internetbanku, gan tie, kas jau ir ieguvuši izglītību. Internetbanku lietos jebkuru tautu pārstāvji, kuriem būs vēlme un vajadzība darboties ar Swedbank internetbanku. Izmantos pakalpojumu neatkarīgi no reliģiskās piederības.
10.5. Psihogrāfiskās pazīmes
Internetbanku lietos tradicionāla, netradicionāla kā aŗī svārstīga dzīvesveida piekritēji, neatkarīgi no rakstura tipa, jo mūsdienās internetbanka ir svarīga cilvēku ikdienas sastāvdaļa.
10.6. Rīcības pazīmes
Internetbanka ir bezmaksas pakalpojums. Izmantojot internetbanku cilvēkiem nav jāmaksā komisijas nauda. Internetbankas pakalpojumus cilvēki lietos vajadzības spiesti, vai arī dēļ vēlmes būt mūsdienīgam aprīkojoties ar mūsdienu tehnoloģijām. Šo internetbanku cilvēki varēs lietot gan mājās, gan darbā, kā arī internetbanku var lietot daudzos veikalos, kur ir izvietots dators internetbankas izmantošanai. Patērētājiem ir augsts uzticības statuss šai internetbankai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,03 €
Materiālu komplekts Nr. 1248432
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus segmentācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/311243

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties