Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,97 (15%)
Cena ar atlaidi*:
5,52
Pirkt
Identifikators:920959
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2. Patērētāju tirgus segmentēšanas principi.

Tirgus segments – cilvēku grupas vai organizācijas, kurām ir vajadzība pēc relatīvi līdzīgiem produktiem.
Veidojot segmentus jāatceras:
Visi pircēji nav vienādi;
Cilvēkus, kuriem ir līdzīga uzvedība, dzīves pieredze, vērtības un vajadzības, var iedalīt apakšgrupās;
Apakšgrupas ir mazākas un viendabīgākas un vieglāk ir apmierināt to vajadzības nekā lielas grupas atšķirīgās vēlmes.
Ir jāizpēta katra tirgus segmenta vajadzības un, ja produkts apmierina vajadzības, tas nozīmē, ka radītais produkts ir konkurētspējīgs un tam ir noteikta vērtība.
Lai būtu veiksmīgs tirgus segments, jāievēro:
Izmērojamība – jānosprauž robežas, jo ar pārāk lielu pieprasījumu tikt galā būs tikpat grūti kā, kad tāda nav.
Nozīmīgums – tam jābūt pietiekami lielam un dzīvotspējīgam, lai būtu vērts tajā iepludināt preci/pakalpojumu.
Pieejamība – pārdevējam jādarbojas pēc smalki izstrādāta mārketinga miksa.
Stabilitāte – segments nepaliks mūžīgi viens un tāds pats. Ir jānovērtē tā dzīvotspējas ilgums.


3. Komercproduktu pozicionēšana, brendings.

Brends – tirdzniecības marka. Nosaukums, simbols, zīme, to kombinācija, kas darbojas, kā atpazīstamības līdzeklis un izceļ konkurentu vidū. Tam jāsastāv ne tikai no vizuālā, bet arī jārada patērētājā emocijas un uzticība. Būtiski ir veidot dialogu ar pircēju. Šādas saiknes veidošana un noturēšana ir ļoti sarežģīts process. Uzticība viešas ne tikai no kvalitātes, bet arī pozitīvām emocijām.
Jo zīmols ir populārāks, jo lielāku cenu patērētāji ir ar mieru par to maksāt.
Zīmola vadīšanas procesā liela uzmanība jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskām attiecībām, kuri ir savstarpēji saistīti.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,13 €
Materiālu komplekts Nr. 1248860
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Teorētiskie jautājumi reklāmas un sabiedrisko attiecību specializācijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/920959

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties