Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:552935
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kā reklāmas mēdijs, tiešās atbildes reakcijas mārketings ir īpaši pievilcīgs, jo noder gan lielajām korporācijām, gan mazajiem uzņēmējiem. Tā izmaksu efektivitāte balstās uz to, ka reklāma sasniedz lielu daudzumu patērētāju un rosina veikt tūlītēju pirkumu.
Tiešās atbildes reakcijas TV reklāma televīzijai neapšaubāmi ir svarīga, jo ir ienākumu avots. Tāpat, tā tiek arvien vairāk akceptēta no patērētāju puses. Daudzām produktu kategorijām un pakalpojumiem tā piedāvā taustāmu un interaktīvu papildinājumu/labumu citādi potenciāli “maigam” komunikācijas vēstījumam.
Televīzijā tiešajā mārketingā pielieto divas dažādas reklāmas formas - tiešās atbildes reakcijas reklāma un atbalsta (atgādinošā) reklāma (support commercial).

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1349330
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties