Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,49 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,00
Pirkt
Identifikators:225061
Vērtējums:
Publicēts: 01.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

5. Sociālo zinību mācību priekšmeta standarts 1. – 9. klasei obligatajā saturā nosaka, ka skolēnam ir jāmāk pētīt un interpretēt sociālpolitiskus notikumus, dotajā stundas plāna saturā, skolēni strādā ar laikrakstiem, meklējot informāciju par Saeimas darbību Latvijā. Pēc standarta skolēniem ir jāmāk strādāt ar informāciju, kas šajā stundas plānā ir ievērots, skolēni klausās skolotāja stāstījumu, meklē informāciju mācību grāmatā, atbild uz jautājumiem un iesaistās diskusijās. Pamatprasībās mācību priekšmetu apguvei, beidzot 9. klasi, ir teikts, ka skolēns zin un praksē izmanto pilsoniskās līdzdalības iespējas skolas, pašvaldības un valsts mēroga norisēs. Manuprāt, šis punkts tiek ievērots stundu planā, kad skolēniem ir jāiesaistās diskusijās un jāatbild uz skolotāja jautājumiem. Piedalīšanās diskusijās un sava viedokļa paušana atbilst arī standarta prasībām par to, ka skolēnam jāprot analizēt dažādus viedokļus, izvērtējot faktus, jāprot argumentēti aizstāvēt savs viedoklis. Dotais stundas plāns paredz jaunu jēdzienu apgūšanu, kas atbilst standarta prasībām.
6. Manuprāt, saturs atbilst vecumposma attīstības īpatnībām, jo 9. klasē skolēniem jau par visu ir savs viedoklis. Tas arī ir pirmais lielais posms, ko skolēni pabeidz skolas dzīvē (pamatziglītības iegūšana). Saturs nosaka, ka skolēniem ir jāiesaistās diskusijā un jāizsaka savs viedoklis.
7. Metodes atbilst vecumposmam. Skolēni šajā vecumā spēj ilgāk koncentrēties darbam, līdz ar to metodes var nebūt daudz, taču ir svarīgi uzturēt dažādību (nestrādāt stundā, piemēram, tikai ar mācību grāmatu), jo katram skolēnam ir savas uztveres īpatnības, līdz ar to uzskatu, ka metodes ir izvēlētas atbilstošas, jo ir gan diskusija (dzirdes uztvere), gan darbs ar grāmatu (redzes uztvere).
8. Ievaddaļā, skolēnus iepazīstina ar stundas tēmu un uzdod jautājumus, kā, piemēram, „Kā saprot, kas ir parlaments? Kā sauc Latvijas parlamentu? Ko ir iepriekš dzirdējuši par vēlēšanām?”. Tas ir nepieciešams, lai skolotājs varētu uzzināt par skolēnu jau esošām zināšanām par stundas tematu, kā arī, lai ievirzītu skolēnu jaunās tēmas apgūšanā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Stundas plāna analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/225061

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties