Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:575760
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sakarā ar to, ka globālo mārketingu piesaista standartizācija un lokalizācija, globāla tirdzniecības marka reti izskatās, ka vienāds produkts, nosaukums, iepakojums un reklāma visa pasaulē. Reālajā dzīvē tirdzniecības marka eksistē kāda valstī, izmantojot vienu no vairākiem produkta sastāva, iepakojuma, reklāmas programmas un nosaukuma variantiem.
Globālas tirdzniecības markas veidošanas process ir ļoti sarežģīts.
Pirmkārt, īpaši svarīgi ir izveidot tirdzniecības markas reputāciju. Vajag izstrādāt markas tēlu, kā arī simbolu vai logotipu, kas piesaistītu patērētāju uzmanību citas markas vidū. Šajā procesā ļoti svarīga loma ir reklāmai. Reklāma pilda komunikācijas lomu un informē patērētājus par tirdzniecības marku. Reklāmai ir jāveido pozitīvas un adekvātas markas asociācijas patērētājiem. Tomēr, tirdzniecības markas reputācijas ir atkarīga no produkcijas kvalitātes. Gadījumā, kad produkcija ir zemas kvalitātes, markai nevar būt laba reputācija…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1232298
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties